crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 341107

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Bošnjak, Michael; Bandl, Adriana; Bratko, Denis
Naslov: MEASURING IMPULSIVE BUYING TENDENCIES IN CROATIA: TOWARDS A PARSIMONIOUS MEASUREMENT SCALE
Knjiga: MARKETING U DRUŠTVU ZNANJA I SUVREMENOJ POSLOVNOJ STVARNOSTI
Urednik/ci: Grbac, Bruno
Izdavač: CROMAR
Grad: Rijeka
Godina: 2007
Raspon stranica:: 426-435
Ukupni broj stranica u knjizi:: 9
ISBN: 978-953-6148-64-6
Ključne riječi: impulsive buying, measurement scale, customer segmentation
Sažetak:
Departing from an English instrument proposed by Verplanken and Herabadi (2001), we propose a preliminary scale comprising eight items to parsimoniously measure impulsive buying tendencies in Croatia. The preliminary scale assesses two facets of impulsive buying tendencies, namely cognitive aspects (e.g. lack of planning and deliberation) as well as affective aspects (e.g., feeling of pleasure, excitement, compulsion, lack of control, regret). We describe the development steps involved, present data on the scales´ measurement model, and portray possible applications and avenues for future research.
Projekt / tema: 130-1301683-1399
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija
Puni text rada: 341107.14.PDF (tekst priložen 6. Svi. 2008. u 23:02 sati)
Upisao u CROSBI: dbratko@ffzg.hr (dbratko@ffzg.hr), 6. Svi. 2008. u 23:02 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4