Razredno-nastavno ozračje i prosocijalno i agresivno ponašanje učenika u klasičnom i kombiniranom odjelu (CROSBI ID 141544)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Buškulić, Vanja ; Rijavec, Majda
hrvatski
Razredno-nastavno ozračje i prosocijalno i agresivno ponašanje učenika u klasičnom i kombiniranom odjelu
Cilj istraživanja bio je utvrditi razlike u razredno-nastavnom ozračju te prosocijalnom i agresivnom ponašanju učenika četvrtih razreda osnovne škole u klasičnim i kombiniranim odjelima. Istraživanje je provedeno u 19 osnovnih škola Zadarske županije na uzorku od 146 učenika. Diskriminacijska analiza je pokazala da istraživane varijable u maloj mjeri pridonose razlikovanju učenika u klasičnim i kombiniranim odjelima. Iz analize distribucija rezultata moglo se zaključiti da rad u kombiniranim odjelima pojedinim učenicima tog odjela jako dobro odgovara dok drugima nikako ne odgovara, dok većini učenika klasičnih odjela rad u takvom odjelu dgovara u prosječnoj mjeri.
prosocijalno ponašanje; agresivno ponašanje; razredno-nastavno ozračje; razredna klima;
nije evidentirano
engleski
School and teaching climate and students'prosocial and agressive behavior in classic and combined classes
nije evidentirano
prosocial behavior; aggresive behavior; school climate; teaching climate;
nije evidentirano