Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Empatija ili kako uvjeriti klijente, kolege i sami sebe da ih razumijete.. (CROSBI ID 539265)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Pukljak Iričanin, Zrinka ; Perković, Lada ; Sarađen, Melita ; Kostović, Mirna Empatija ili kako uvjeriti klijente, kolege i sami sebe da ih razumijete.. // 11. Konferencija psihologa Hrvatske, Zadar, 22. - 25.10. 2003., knjiga sažetaka. 2003

Podaci o odgovornosti

Pukljak Iričanin, Zrinka ; Perković, Lada ; Sarađen, Melita ; Kostović, Mirna

hrvatski

Empatija ili kako uvjeriti klijente, kolege i sami sebe da ih razumijete..

U svim vrstama međuljudskih interakcija empatija poboljšava kvalitetu odnosa. Empatija je sposobnost razumijevanja tuđih emocionalnih stanja, doživljaja, mišljenja, ponašanja, tj. ukupnog iskustva druge osobe. No, samo razumjeti nije dovoljno. Empatija postaje komunikacijskom vještinom tek kada je naučimo iskazivati tj. kada znamo reći ili pokazati drugoj osobi nešto što će je uvjeriti da je razumijemo ili da s njom suosjećamo. Vještina iskazivanja empatije ključna je u terapijskoj komunikaciji. Iskazivanjem razumijevanja pomažemo drugoj osobi da prihvati vlastite osjećaje i bolje shvati svoje reakcije, lakše i otvorenije komunicira, manje je sklona konfliktu te ne zanemaruje naše potrebe i želje, radije sluša savjete i pridržava ih se, što sve pridonosi kvaliteti odnosa. Radionica je nastala kao dio edukacije zdravstvenih djelatnika o tehnikama terapijske komunikacija, čemu se pridaje velika pozornost s obzirom da se najčešće pritužbe bolesnika i njihovih obitelji odnose se na lošu komunikaciju zdravstvenih djelatnika. S obzirom na vrlo mali broj psihologa u zdravstvenim ustanovama, neophodno je zdravstvene djelatnike podučiti empatiji kojom se podiže kvaliteta života i liječenja u zdravstvenim situacijama. Ovom radionicom prikazane su verbalne i neverbalne tehnike empatije kao komunikacijske vještine i način na koje se one mogu uvježbavati, najčešće prepreke i predrasude vezane uz empatiju.

empatija; terapijska komunikacija

nije evidentirano

engleski

Empathy or How to Convince your Clients and Colleagues That You Understand Their Feelings

nije evidentirano

empathy; therapeutic communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11. Konferencija psihologa Hrvatske, Zadar, 22. - 25.10. 2003., knjiga sažetaka

Podaci o skupu

11. Konferencija psihologa Hrvatske

ostalo

22.10.2003-25.10.2003

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija