crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 35625

Časopis

Autori: Bezinović, Petar; Martinac, Tamara; Pokrajac-Bulian, Alessandra; Smojver-Ažić, Sanja; Tkalčić, Mladenka; Živčić-Bećirević, Ivanka
Naslov: Preliminarna analiza psiholoških teškoća kod studenata Pedagoškog fakulteta u Rijeci
( The preliminary analysis of the frequency and structure of psychological problems in the students at the University of Rijeka )
Izvornik: Godišnjak Odsjeka za psihologiju (1330-108X) 4/5 (1996), 4-5; 99-106
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: studenti; psihološki problemi; akademski uspjeh
( college students; psychological problems; academic success )
Sažetak:
Istraživanjem se nastojalo utvrditi kakva je struktura i kolika je čestina javljanja poteškoća psihološke prilagodbe u dijelu studentske populacije riječkoga Sveučilišta. Na uzorku od 258 studentica i studenata Pedagoškoga fakulteta primijenjena je ček-lista najčešćih problema koje su studenti isticali u preliminarnom prikupljanju podataka. Na dobivenim su podatcima provedene deskriptivna i faktorska analiza. Utvrđena je hijerarhija javljanja problema po čestini, te je izlučeno sedam dominantnih skupina psiholoških teškoća i problema. Dobiveni podatci pokazuju da se naši studenti suočavaju s brojnim osobnim teškoćama koje mogu neposredno utjecati na kvalitetu i uspješnost studiranja. Dobiveni podatci također upućuju na velik interes, kao i na nužnost organiziranja stručne psihološke podrške studentskoj populaciji u našoj sredini. Predlaže se pokretanje psihološkog savjetovališta na riječkom Sveučilištu.
Projekt / tema: 009008
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Preliminarna analiza psiholoških teškoća kod studenata Pedagoškog fakulteta u Rijeci



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4