Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Aspects of Teacher Profession (CROSBI ID 144188)

Prilog u časopisu | stručni rad

Müller, Florian H. ; Palekčić, Marko Aspects of Teacher Profession // Odgojne znanosti, 10 (2008), 1 (15); 7-11

Podaci o odgovornosti

Müller, Florian H. ; Palekčić, Marko

engleski

Aspects of Teacher Profession

Predstojeći je broj koncipiran s težištem na izabranim temama iz trenutno aktualne rasprave o profesionalizaciji nastavnika i nastavnica. Posljednjih se godina nastavnička profesija u javnoj raspravi – između ostalog i u okviru međunarodnih poredbenih studija – našla u središtu kritike i zanimanja. Nastavnice i nastavnici predstavljaju, prema tim novijim shvaćanjima, bitan ključ za genezu učeničkih znanja i vještina. I znanstvenoje istraživanje (iznova) otkrilo nastavnika kao važnog čimbenika u kompeksu učenja i razvoja učeničkih kompetencija. Priloge o ovoj temi napisali su: Georg Hans Neuweg, Lutz Koch, Florian H. Müller, Irina Andreitz und Marko Palekcic, Jörn Schützenmeister und Gerhard Tulodziecki.

aspects of teacher profession; teacher personality; teacher`s und pupil`s competences.

Autori uvodnika su gosti-urednici časopisa Odgojne znanosti 10 (2008) (15), tematskog sveščića "Vidovi učiteljske profesije".

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1 (15))

2008.

7-11

objavljeno

1846-1204

Povezanost rada

Psihologija