Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ciljevi postignuća, percepcija kompetentnosti, spol i strategije učenja u općem akademskom kontekstu (CROSBI ID 144605)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jakšić, Mirna ; Vizek Vidović, Vlasta Ciljevi postignuća, percepcija kompetentnosti, spol i strategije učenja u općem akademskom kontekstu // Suvremena psihologija, 11 (2008), 1; 7-24

Podaci o odgovornosti

Jakšić, Mirna ; Vizek Vidović, Vlasta

hrvatski

Ciljevi postignuća, percepcija kompetentnosti, spol i strategije učenja u općem akademskom kontekstu

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos ciljeva postignuća s percepcijom osobne kompetentnosti i spolom te upotrebom različitih strategija učenja kod studenata u općem akademskom kontekstu. Pokušali smo odgovoriti na pitanje mogu li se ciljevi postignuća u okviru 2 x 2 modela te njihovi odnosi s pretpostavljenim antecedentima i posljedicama održati i na globalnoj razini akademskog postignuća i motivacije. Istraživanje je provedeno na studentima Kineziološkog fakulteta u Zagrebu (N=199). Percipirana kompetentnost pokazala se kao pozitivan prediktor cilja ovladavanja zadatkom putem uključivanja i upotrebe svih strategija učenja, te negativan prediktor cilja ovladavanja zadatkom putem izbjegavanja. Spol nije imao značajan doprinos predikciji ciljeva postignuća, ali se pokazao kao značajan prediktor strategija razumijevanja te traženja podrške i samousmjeravanja. Cilj ovladavanja zadatkom putem uključivanja pokazao se kao pozitivan prediktor svih strategija učenja te je utvrđen i njegov posredujući učinak na povezanost spola i percipirane kompetentnosti sa strategijom traženja podrške i samosumjeravnja. Cilj izvedbe putem uključivanja pokazao se kao pozitivan prediktor kritičkog razmišljanja i primjene te odsustva poteškoća pri učenju. Cilj izvedbe putem izbjegavanja negativan je prediktor odsustva poteškoća pri učenju. U raspravi se navode implikacije nalaza za primjenu u akademskoj praksi.

ciljevi postignuća ; kompetentnost ; spol ; strategije učenja

nije evidentirano

engleski

Achievement goals, percieved competence, gender and learning strategies in a general academic context

nije evidentirano

achievement goals ; competence ; gender ; learning strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2008.

7-24

objavljeno

1331-9264

2584-3052

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice
Indeksiranost