crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 367174

Časopis

Autori: Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir
Naslov: On-line marketing i mediji izravnog marketinga
( Online Channels and Media of Direct Marketing )
Izvornik: Suvremeni promet (0351-1898) 28 (2008); 138-140
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: on-line marketing; kanali izravnog marketinga; internet; e-mail; kupci
( online marketing; channels of direct marketing; Internet; e-mail; customers )
Sažetak:
Znanstvenici predviđaju da će u bliskoj budućnosti svako kućanstvo biti povezano u svjetski kompjutorski sustav te da će ova tehnološka revolucija potpuno promijeniti način kupovanja i komuniciranja. Možda su ta predviđanja preoptimistična, međutim s obzirom na danas prisutan trend rasta izravnog marketinga u praksi, realno je očekivati da će se postojeći marketinški uzor u budućnosti promijeniti, odnosno da će masovni marketing i masovna prodaja na malo i dalje postojati, ali da će se njihova prevlast i snaga smanjiti, s obzirom na to da se sve više kupaca odlučuje na drugačiju vrstu kupnje. Uporabu izravnog marketinga u budućnosti treba tek očekivati, što upućuje na potrebu da se problematici izravnog marketinga treba posvetiti mnogo veća pozornost, i sa stručno-znanstvenog i s praktičnog aspekta. kanali izravnog marketinga, bilo da je riječ o tradicionalnim ili novim (on-line), istodobno su i mediji izravnog marketinga koji osiguravaju proizvođačima prodaju i promidžbu njihovih proizvoda, te izravno komuniciraju s kupcima.
Projekt / tema: 016-0000000-1730
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: On-line marketing i mediji izravnog marketinga
Upisao u CROSBI: sdvorski@foi.hr (sdvorski@foi.hr), 3. Lis. 2008. u 10:13 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4