crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 369165

Zbornik radova

Autori: Lebedina Manzoni, Marija; Lotar, Martina; Ricijaš, Neven
Naslov: Odnos podložnosti vršnjačkom pritisku i njegove percepcije kod adolescenata
( Relationship between peer pressure and it's perception at adolescents )
Izvornik: Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa "Psihologija - Mediji - Etika" / Hadžiselimović, Dževdet ; Kolesarić, Vladimir ; Pregrad, Jasenka ; Plavšić, Marlena (ur.). -
Skup: 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa "Psihologija - Mediji - Etika"
Mjesto i datum: Poreč, Hrvatska, 01.-04.10.2008
Ključne riječi: percepcija vršnjačkog pritiska; podložnost vršnjačkom pritisku; adolescenti
( perception of peer pressure; susceptibilty to peer pressure; adolescents )
Sažetak:
McIntosh, MacDonald i McKeganey (2003) te Urberg (2003) smatraju kako pojam vršnjački pritisak predstavlja direktno vršnjačko poticanje, nagovaranje ili prijetnju za manifestiranje određenog ponašanja. Berndt i Ladd (1989) definiraju vršnjački pritisak kao utjecaj grupe na pojedinca kroz pozitivno potkrepljenje onima koji se konformiraju grupnim normama i/ili sankcije onima koji se opiru konformizmu. Dosadašnja istraživanja ukazuju na važnost razlikovanja podložnosti vršnjačkom pritisku i adolescentove percepcije tog pritiska. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos podložnosti vršnjačkom pritisku i percepcije tog pritiska kod adolescenata. U ovom istraživanju primijenjene su Skala podložnosti vršnjačkom pritisku i Skala doživljaja vršnjačkog pritiska na uzorku 400 adolescenata. U uzorku je bilo 43% dječaka i 57% djevojčica, odnosno 45% osnovnoškolaca (učenika sedmih i osmih razreda) i 55% srednjoškolaca (učenika prvih, drugih i trećih razreda). Obrada podataka je u tijeku.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 013-0000000-3325
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Socijalne djelatnosti
Upisao u CROSBI: nricijas@erf.hr (nricijas@erf.hr), 23. Lis. 2008. u 15:10 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4