crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 373421

Zbornik radova

Autori: Kletečki Radović, Marijana; Delale, Eva Anđela
Naslov: Obrazovanje studenata socijalnog rada iz perspektive korisnika
( Social work education from service users’ perspective )
Izvornik: Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom raduZagreb :
Skup: Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 23.09.2008
Ključne riječi: obrazovanje socijalnih radnika; korisnička perspektiva; evaluacija
( Social work education; users’ involvement; evaluation )
Sažetak:
Obrazovanje socijalnih radnika prepoznaje se po velikom udjelu iskustvenog i praktičnog rada tijekom obrazovanja, a sve veći izazov postaje istraživanje i artikuliranje uloge korisnika u obrazovanju studenata te stvaranje preduvjeta za partnerstvo korisnika studentske prakse i fakulteta. U radu su predstavljeni rezultati kvalitativne evaluacije terenske prakse studenata druge godine socijalnog rada provedene sa 56 korisnika. Korisnici su članovi udruga i/ili ustanova osoba s invaliditetom. Svrha evaluacije bila je uključiti korisnike u vrednovanje programa i ispitati kako doživljavaju program studentske prakse. Ciljevi istraživanja bili su steći uvid u motivaciju korisnika za sudjelovanje u programu studentske prakse, u njihove prijedloge za poboljšanje programa i što kvalitetniju uključenost u program te dobivene podatke i korisnike dugoročno uključiti u izradu i promjene curriculuma studija socijalnog rada. Iz perspektive korisnika program terenske prakse zadovoljava širok raspon njihovih potreba. Korisnici kao poticaj za uključivanje i sudjelovanje u programu navode osjećaj sigurnosti i pažnje, druženje i odnos sa studentom koji im omogućuje širenje socijalne mreže i kvalitetnu komunikaciju te ističu važnost primanja i pružanja pomoći studentima kroz sudjelovanje u njihovom procesu učenja. Važna im je mogućnosti izbora i zajedničkog odlučivanja u tom procesu, a sudjelovanjem u izobrazbi studenata dodatno razvijaju svoje potencijale i proširuju mogućnosti za osobnim ispunjenjem i samoaktualizacijom. Uključivanje korisnika u obrazovanje studenata postaje uzajamni izvor osnaživanja, povećava moć i kontrolu nad osobnim izborima i iskustvom invaliditeta korisnika te povećava resurse, kako korisnika tako i studenata.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Socijalne djelatnosti
Upisao u CROSBI: edelale@pravo.hr (edelale@pravo.hr), 26. Stu. 2008. u 21:29 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4