Mogućnosti realizacije medija vanjskog oglašavanja (CROSBI ID 351627)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Cvenić, Luka
Brozović Maja
hrvatski
Mogućnosti realizacije medija vanjskog oglašavanja
Mediji vanjskog oglašavanja postavljaju se na mjesta dostupna široj javnosti sa ciljem komercijalnih priopćavanja ili reklamiranja. Međusobno se razlikuju prema veličini i vremenskom periodu trajanja. S obzirom na činjenicu da se radi o medijima eksterijera, potrebno je postići postojanost vizualnih informacija u određenom vremenskom periodu. Postojanost je vezana uz različite materijale i tehnike ispisa medija. Istraživanje mogućnosti različitih tehnika ispisa i njihove postojanosti u vanjskim uvjetima prikazano je u ovom diplomskom radu. Korištene su piezo i thermal jet tehnike ispisa plakata. Plakati su izloženi vanjskim vremenskim uvjetima u periodu trajanja od 15 dana. Na temelju dobivenih rezultata istraživanja zaključno se predlažu tehnologije ispisa koje omogućavaju bolju postojanost vizualnih informacija medija vanjskog oglašavanja kroz određeni vremenski period.
plakat; digitalni tisak; tintni pisači; jumbo plakat; osvjetljeni plakati; zidni plakati; plakati na gradilištima
nije evidentirano
engleski
Possibilities of realisation media outdoor advertising
nije evidentirano
poster; digital print; ink-jet print; billboard; citylight; wallscape; mural
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
28.02.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb