crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 375094

Časopis

Autori: Bagić, Dragan; Lamza Posavec Vesna
Naslov: Studij slučaja : analiza metodologije izlaznih anketa agencije Puls
( Case study : analysis of the Puls agency exit poll methodology )
Izvornik: Društvena istraživanja (1330-0288) 17 (2008), 4-5; 695-721
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: izlazne ankete; istraživanje javnoga mnijenja; metodologija anketnih istraživanja
( exit polls; public opinion research; survey methodology )
Sažetak:
Radi mogućega doprinosa usavršavanju izlaznih anketa u Hrvatskoj, provedena je podrobna analiza metodologije takvih istraživanja, što ih je na nekoliko zadnjih izbora provela agencija Puls. Rezultati analize pokazali su da su glavni izvori pristranosti u primijenjenim metodologijskim pristupima bili povezani s obuhvatom potencijalnih ispitanika, ponajprije odbijanjem anketne suradnje, određenim odstupanjima planiranih uzoraka od načela probabilističkog izbora i nedostatno učinkovitim postupcima statističke korekcije tih pristranosti. Uz oprezniju interpretaciju i javno prezentiranje rezultata, ubuduće bi valjalo usavršavati postojeća i razviti neka nova metodologijska rješenja, ponajprije prediktivne modele izbornih rezultata u kojima bi podaci iz izlaznih anketa bili tek jedan od sastavnih elemenata.
Projekt / tema: 194-1941558-1523, 130-1301180-1188
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=46259
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Studij slučaja : analiza metodologije izlaznih anketa agencije Puls
Upisao u CROSBI: ivana@pilar.hr (ivana@pilar.hr), 9. Pro. 2008. u 15:23 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4