crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 375953

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Pavlin-Bernardić, Nina
Naslov: Obrazovanje darovitih učenika
( Education of gifted students )
Knjiga: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Urednik/ci: Vlahović-Štetić, Vesna
Izdavač: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2008
Raspon stranica:: 50-60
Ukupni broj stranica u knjizi:: 151
ISBN: 978-953-6218-32-5
Ključne riječi: daroviti učenici, akceleracija, obogaćenje
( gifted students, acceleration, enrichment )
Sažetak:
U poglavlju su opisana dva glavna pristupa kojima se kroz školski sustav nastoji udovoljiti potrebama darovitih učenika: akceleracija i obogaćenje. Opisani su rezultati istraživanja koja su se bavila efektima različitih oblika akceleracije i obogaćenja na kognitivni, socijalni i emocionalni razvoj darovitih učenika, te su dane preporuke koje bi trebalo uzeti u obzir pri osmišljavanju takvih programa.
Projekt / tema: 130-1301676-1357
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: nbernardi@ffzg.hr (nbernardi@ffzg.hr), 17. Pro. 2008. u 13:21 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4