crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 377363

Zbornik radova

Autori: Brajša-Žganec, Andreja; Kolesarić, Vladimir
Naslov: Profesionalna etika i kompetentnost - što i kako podučavati studente
( Professional Ethics and Competency - What to Teach and How )
Izvornik: Knjiga sažetaka - Psihologija - mediji - etikaPoreč : Društvo psihologa Istre , 2008. 99-100 (ISBN: 978-953-95206-2-3).
Skup: 16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Psihologija - mediji - etika
Mjesto i datum: Poreč, Hrvatska, 01.-04. 10. 2008.
Ključne riječi: profesionalna etika; kompetentnost; studenti
( professional ethics; competency; students )
Sažetak:
U cilju promicanja visokih znanstvenih i profesionalnih standarda kao i poticanja odgovornosti za kvalitetu profesionalnih aktivnosti važno je prepoznavanje etičkog pitanja i etičke dileme te procesa donošenja etičke prosudbe. Upućivanje studenata u etičke principe, dileme i promišljanja unutar pojedine struke i prakse preduvjet je za osiguravanje veće etičnosti prakse. Predmeti o etici sastavni su dio studija psihologije i novinarstva/medijske kulture. Postoji stalna potreba za suradnjom s predstavnicima različitih struka u donošenju etičkih prosudbi. Uz to postoji i etički problem predstavljanja pojedine struke u javnosti jer kompetentan stručnjak preuzima potpunu osobnu odgovornost za vlastite javne nastupe. Pri tome su neka od pitanja koja se postavljaju: Koji su najbolji načini za poučavanje etike i etičkog promišljanja? Koliko je etičnost prisutna u različitim kolegijima ili je predmet o etici „ otok“ u moru struke? Poučavamo li studente i načinima zaštite od neetičnih zahtjeva buduće prakse? Cilj okruglog stola je raspraviti o mogućim odgovorima na pitanja: Kako podučavati studente da se pridržavaju kodeksa struke? U kolikoj mjeri možemo studente usmjeriti u ispravno ponašanje kada se kod etičke dileme radi o konfliktu dvaju podjednako vrijednih sudova, stavova i principa, a konačnog i univerzalnog odgovora na mnoga etička pitanja nema? Kako mi možemo pomoći studentima da se zaštite od ne etičnog ponašanja u praksi? Kako podučavati studente da traže zaštitu od struke u budućim etičkim dilemama? Na ova i mnoga druga pitanja želimo odgovoriti zajedno s profesorima etike na studijima psihologije i novinarstva te drugim stručnjacima koji se bave profesionalnom etikom. Zaključci okruglog stola trebali bi voditi do određenog slaganja što podučavati studente psihologije, a što novinarstva u cilju osiguravanja veće etičnosti njihove buduće prakse.
Vrsta sudjelovanja: Ostalo
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 194-1941558-1527
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: andreja@pilar.hr (andreja@pilar.hr), 2. Sij. 2009. u 23:33 sati
Napomene:
okrugli stol



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4