Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalna etika i kompetentnost - što i kako podučavati studente (CROSBI ID 544657)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Brajša-Žganec, Andreja ; Kolesarić, Vladimir Profesionalna etika i kompetentnost - što i kako podučavati studente // Knjiga sažetaka - Psihologija - mediji - etika. Poreč: Društvo psihologa Istre, 2008. str. 99-100

Podaci o odgovornosti

Brajša-Žganec, Andreja ; Kolesarić, Vladimir

hrvatski

Profesionalna etika i kompetentnost - što i kako podučavati studente

U cilju promicanja visokih znanstvenih i profesionalnih standarda kao i poticanja odgovornosti za kvalitetu profesionalnih aktivnosti važno je prepoznavanje etičkog pitanja i etičke dileme te procesa donošenja etičke prosudbe. Upućivanje studenata u etičke principe, dileme i promišljanja unutar pojedine struke i prakse preduvjet je za osiguravanje veće etičnosti prakse. Predmeti o etici sastavni su dio studija psihologije i novinarstva/medijske kulture. Postoji stalna potreba za suradnjom s predstavnicima različitih struka u donošenju etičkih prosudbi. Uz to postoji i etički problem predstavljanja pojedine struke u javnosti jer kompetentan stručnjak preuzima potpunu osobnu odgovornost za vlastite javne nastupe. Pri tome su neka od pitanja koja se postavljaju: Koji su najbolji načini za poučavanje etike i etičkog promišljanja? Koliko je etičnost prisutna u različitim kolegijima ili je predmet o etici „ otok“ u moru struke? Poučavamo li studente i načinima zaštite od neetičnih zahtjeva buduće prakse? Cilj okruglog stola je raspraviti o mogućim odgovorima na pitanja: Kako podučavati studente da se pridržavaju kodeksa struke? U kolikoj mjeri možemo studente usmjeriti u ispravno ponašanje kada se kod etičke dileme radi o konfliktu dvaju podjednako vrijednih sudova, stavova i principa, a konačnog i univerzalnog odgovora na mnoga etička pitanja nema? Kako mi možemo pomoći studentima da se zaštite od ne etičnog ponašanja u praksi? Kako podučavati studente da traže zaštitu od struke u budućim etičkim dilemama? Na ova i mnoga druga pitanja želimo odgovoriti zajedno s profesorima etike na studijima psihologije i novinarstva te drugim stručnjacima koji se bave profesionalnom etikom. Zaključci okruglog stola trebali bi voditi do određenog slaganja što podučavati studente psihologije, a što novinarstva u cilju osiguravanja veće etičnosti njihove buduće prakse.

profesionalna etika; kompetentnost; studenti

okrugli stol

engleski

Professional Ethics and Competency - What to Teach and How

nije evidentirano

professional ethics; competency; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-100.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka - Psihologija - mediji - etika

Poreč: Društvo psihologa Istre

978-953-95206-2-3

Podaci o skupu

16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa "Psihologija- mediji- etika"

ostalo

01.10.2008-04.10.2008

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija