crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 378759

Časopis

Autori: Mihaljević, Šimica; Rijavec, Majda
Naslov: Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja
( Strss Management Strategies and School Performance in Students with High and Low Fear of School and Examinations )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 149 (2008), 2; 183-194
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: strah od ispitivanja; suočavanje sa stresom; školski uspjeh
( fear of examinations; stress management; school performance )
Sažetak:
Cilj istraživanja bio je utvrditi razlike u suočavanju sa stresom zbog neuspjeha u školi i školskom uspjehu kod učenika višeg i nižeg straha od škole i ispitivanja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 261 učenika od četvrtog do sedmog razreda u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi. Utvrđene su značajne razlike između učenika visokoga i niskoga straha od škole i ispitivanja. Učenici s visokim strahom od ispitivanja imaju lošije strategije suočavanja sa stresom zbog loše ocjene što znači da češće pokazuju negativne emocije, agresiju i ljutnju prema drugima, zaboravljaju lošu ocjenu i traže socijalnu podršku u odnosu na učenike s niskim strahom od ispitivanja. Učenici s većim strahom od ispitivanja (dimenzija psihosomatski simptomi i izbjegavanje škole) također postižu slabiji školski uspjeh.
Projekt / tema: 009-0342618-2193
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja
Upisao u CROSBI: mrijavec@ufzg.hr (mrijavec@ufzg.hr), 18. Sij. 2009. u 17:11 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4