Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja (CROSBI ID 146861)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mihaljević, Šimica ; Rijavec, Majda Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 2; 183-194

Podaci o odgovornosti

Mihaljević, Šimica ; Rijavec, Majda

hrvatski

Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja

Cilj istraživanja bio je utvrditi razlike u suočavanju sa stresom zbog neuspjeha u školi i školskom uspjehu kod učenika višeg i nižeg straha od škole i ispitivanja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 261 učenika od četvrtog do sedmog razreda u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi. Utvrđene su značajne razlike između učenika visokoga i niskoga straha od škole i ispitivanja. Učenici s visokim strahom od ispitivanja imaju lošije strategije suočavanja sa stresom zbog loše ocjene što znači da češće pokazuju negativne emocije, agresiju i ljutnju prema drugima, zaboravljaju lošu ocjenu i traže socijalnu podršku u odnosu na učenike s niskim strahom od ispitivanja. Učenici s većim strahom od ispitivanja (dimenzija psihosomatski simptomi i izbjegavanje škole) također postižu slabiji školski uspjeh.

strah od ispitivanja; suočavanje sa stresom; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Strss Management Strategies and School Performance in Students with High and Low Fear of School and Examinations

nije evidentirano

fear of examinations; stress management; school performance

nije evidentirano

Podaci o izdanju

149 (2)

2008.

183-194

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija