Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja (CROSBI ID 146861)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mihaljević, Šimica ; Rijavec, Majda
hrvatski
Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja
Cilj istraživanja bio je utvrditi razlike u suočavanju sa stresom zbog neuspjeha u školi i školskom uspjehu kod učenika višeg i nižeg straha od škole i ispitivanja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 261 učenika od četvrtog do sedmog razreda u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi. Utvrđene su značajne razlike između učenika visokoga i niskoga straha od škole i ispitivanja. Učenici s visokim strahom od ispitivanja imaju lošije strategije suočavanja sa stresom zbog loše ocjene što znači da češće pokazuju negativne emocije, agresiju i ljutnju prema drugima, zaboravljaju lošu ocjenu i traže socijalnu podršku u odnosu na učenike s niskim strahom od ispitivanja. Učenici s većim strahom od ispitivanja (dimenzija psihosomatski simptomi i izbjegavanje škole) također postižu slabiji školski uspjeh.
strah od ispitivanja; suočavanje sa stresom; školski uspjeh
nije evidentirano
engleski
Strss Management Strategies and School Performance in Students with High and Low Fear of School and Examinations
nije evidentirano
fear of examinations; stress management; school performance
nije evidentirano