crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 379634

Časopis

Autori: Špelić, Aldo; Božić, Damir
Naslov: Metrijske karakteristike testa motoričkih znanja /TMZ/ na klasifikacijskom ispitu Visoke učiteljske škole u Puli
( Motoric skills test /MST/ metric features at entry exams at Teacher training college of Pula )
Izvornik: Metodički obzori (1846-1484) I (2006), 1; 16-25
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: diferencijacija; razredbeni postupak; razredna nastava; predškolski odgoj; tjelesna i zdravstvena kultura; motorička znanja
( differentiation; classification procedure; class teaching; pre-school education; physical education; motoric knowledge )
Sažetak:
U cilju kvalitetnije diferencijacije pristupnika na razredbenom postupku Visoke učiteljske škole u Puli, za studij razredne nastave i predškolskog odgoja, za tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje, konstruirani su testovi motoričkih znanja. Temeljeni su na sadržajima plana i programa nastave tjelesne i zdravstvene kulture za mlađu školsku dob, a karakteriziraju ih prirodni oblici kretanja, tj. biotička motorička znanja, uz test osnovnih struktura košarkaške igre i test s elementima ritmičke gimnastike, realiziranih na poligonu umjetnih prepreka. Opredjeljujući se za studij predškolskog odgoja i razred ne nastave, za očekivati je da buduće učiteljice i odgajateljice imaju određenu količinu motoričkih informacija. Također pretpostavljamo da su ti određeni (zadani) prirodni oblici kretanja, usvojeni i na primjerenoj razini. Oni su značajni i zanimljivi u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture za studente, jer bi takva i slična biotička motorička znanja, po planu i programu nastave u predškolskoj ustanovi i osnovnoj školi one trebale realizirati kao sadržaje svog budućeg posla. Kvalitetno i zadovoljavajuće izvedene zadane strukture gibanja, osim početne slike o pristupniku, pretpostavka su uspješnije nadgradnje i složenijih struktura kretanja. Sedam testova konstruiranih posebno za tu namjenu (razredbeni postupak), s detaljno opisanim kriterijem ocjenjivanja, procjenjivalo je pet profesora tjelesne i zdravstvene kulture. Dobiveni rezultati pokazali su dobre metrijske karakteristike konstruiranih testova te kao takovi doprinose cjelovitijoj diferencijaciji pristupnika na razredbenom postupku.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL Internet adrese: https://www.researchgate.net/publication/27196302_METRIJSKE_KARAKTERISTIKE_TESTA_MOTORIKIH_ZNANJA_TMZ_NA_KLASIFIKACIJSKOM_ISPITU_VISOKE_UITELJSKE_KOLE_U_PULI
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Metrijske karakteristike testa motoričkih znanja /TMZ/ na klasifikacijskom ispitu Visoke učiteljske škole u Puli
Upisao u CROSBI: aspelic@unipu.hr (aspelic@unipu.hr), 24. Sij. 2009. u 23:08 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4