crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 379641

Zbornik radova

Autori: Špelić, Aldo; Božić, Damir
Naslov: Istraživanje uloge sportskih programa u predškolskim ustanovama u sprenosti djeteta za školu i uspjehu u početnom školovanju
( Research on the Role of the Sport Programs in Kindergartens Related to Child's Readiness for Successful Schooling at the initial Level )
Izvornik: 2. Međunarodni znanstveni skup 'Dani Mate Demarina': 'Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo' / Tatković, Nevenka ; Muradbegović, Aida (ur.). - Pula : VUŠ - Pula , 2002. 125-138 (ISBN: 953-96198-5-7).
Skup: Međunarodni znanstveni skup 'Dani Mate Demarina': 'Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo' (2, 2001)
Mjesto i datum: Brijuni, 14. - 16. lipnja 2001.
Ključne riječi: sportski programi; predškolski razvoj; spremnost za školu
( sport program; preschool davelopment; readiness for school )
Sažetak:
Cilj ovog istraživanja je bio ispitati ulogu specifičnih sportskih programa u predškolskim ustanovama u razvoju spremnosti djece za školu i njihov uspjeh u početnom školovanju. Ovim istraživanjem željeli smo ispitati povezanost poticanja razvoja motoričkih sposobnosti s razvojem nekih aspekata mentalnog razvoja definiranih sposobnostima rezoniranja i grafomotorike. U istraživanje smo uključili učenike prvih razreda osnovne škole od kojih su jedni bili (N=21), a drugi (N=63) nisu bili uključeni u sportski program u predškolskim ustanovama. Razlika između navedenih skupina bila je ispitivana na pojedinim aspektima menta1nog razvoja i to grafomotorike i rezoniranja, izraženih mjerama na Testu spremnosti za školu (TSŠ - Vukmirović, Ž., Hadžiselimović, Đ., 1993.). U ovom istraživanju dobiveni su rezultati koji ukazuju da su djeca koja su bila uključena u sportski program u predškolskoj ustanovi postigla značajno bolje rezultate na svim mjerama spremnosti za školu (grafomotorici i rezoniranju) kao i u školskom uspjehu na kraju školske godine u odnosu na djecu koja nisu bila uk1jučena u takve programe. Također, dobiven je rezultat da su djeca koja su bila uključena u predškolske ustanove sa sportskim programom u početnom školovanju značajno više uključena u izvanškolske sportske aktivnosti.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: https://www.researchgate.net/publication/259494704_ISTRAIVANJE_VANOSTI_ODGOJNO-OBRAZOVNOG_RADA_U_PREDKOLSKIM_USTANOVAMA_ZA_KVALITETNO_UKLJUIVANJE_DJETETA_U_REDOVNO_OBRAZOVANJE
Upisao u CROSBI: aspelic@unipu.hr (aspelic@unipu.hr), 25. Sij. 2009. u 17:14 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4