Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga razine savjesnosti u socijalizaciji djece u razrednoj sredini i školskom uspjehu (CROSBI ID 545106)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Špelić, Aldo ; Tatković, Nevenka ; Krbavčić, Nataša Uloga razine savjesnosti u socijalizaciji djece u razrednoj sredini i školskom uspjehu // Međunarodni znanstveni kolokvij 'Nastavnik čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju' / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 403-416

Podaci o odgovornosti

Špelić, Aldo ; Tatković, Nevenka ; Krbavčić, Nataša

hrvatski

Uloga razine savjesnosti u socijalizaciji djece u razrednoj sredini i školskom uspjehu

U ovom istraživanju koje je obuhvatilo učenike Vl razreda osnovne škole (N=95), cilj je bio ispitati ulogu razine savjesnosti, izraženu rezultatima na testu savjesti (TS) V.Bikića (1981), u (I) školskom uspjehu, i u (II) razini uspješnosti socijalizacije djeteta u razrednoj sredini, određenu sociometrijskim testom. Dobiveni rezultati su (1) potvrdili važnost uloge savjesnosti u školskom uspjehu i to na način da su bolji uspjeh kao i značajno manju varijabilnost postigli učenici iz skupine ‘ prosječno’ razvijene savjesnosti, dok su učenici u dvjema ekstremnim skupinama sa ‘ nisko’ i ’ visoko’ razvijenom savjesnošću postigli niže prosječne rezultate i značajnije veću varijabilnost. (2) S aspekta djetetove socijalizacije dobiveni su rezultati koji pokazuju da se učenici s ‘ visokom’ razinom savjesnosti razlikuju u odnosu na druge dvije skupine učenika u smislu veće odbaćenosti i neprihvaćenosti u razrednoj sredini. (3) Za razumijevanje razine savjesnosti i njenog utjecaja na djetetov uspjeh i socijalizaciju značajno je uzeti u obzir aspekt djetetova Ego ideala i ulogu roditelja u njegovom funkcioniranju.

savjesnost; školska djeca; socijalizacija; roditeljstvo

nije evidentirano

engleski

Conscience level and its role in the children socialization within a classroom and school success

nije evidentirano

conscience; school children; socialization; parenting

nije evidentirano

Podaci o prilogu

403-416.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni znanstveni kolokvij 'Nastavnik čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju'

Rosić, Vladimir

Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci

953-6104-15-6

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni kolokvij 'Nastavnik čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju'

predavanje

25.03.1999-26.03.1999

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija