crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 384607

Skripta, udžbenik

Autori: Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta; Arambašić, Lidija; Vojnović, Narcisa; Pavlin-Bernardić, Nina
Naslov: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
( Gifted students: theoretical basis and application in school (2nd edition) )
Urednik/ci: Vlahović-Štetić, Vesna
Izdavač: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2008
Stranica: 151
ISBN: 978-953-6218-32-5
Ključne riječi: nadareni učenici; obrazovanje nadarenih; osobine nadarenih; savjetovanje nadarenih
( gifted students; gifted education; characteristics of gifted students; counseling of gifted students )
Sažetak:
Knjiga sadrži poglavlja o teorijskim pristupima darovitosti, osobinama darovite djece, obrazovanju darovitih učenika, psihološkom savjetovanju u području darovitosti te stanju, problemima i potrebama u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu. U posljednjem dijelu knjige predložen je niz radionica za unapređenje identifikacije i rada s darovitim učenicima.
Projekt / tema: 130-1301676-1357
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: nbernardi@ffzg.hr (nbernardi@ffzg.hr), 9. Ožu. 2009. u 19:24 sati
Napomene:
Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4