Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) (CROSBI ID 743672)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta ; Arambašić, Lidija ; Vojnović, Narcisa ; Pavlin-Bernardić, Nina Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008. 151..

Podaci o odgovornosti

Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta ; Arambašić, Lidija ; Vojnović, Narcisa ; Pavlin-Bernardić, Nina

Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)

Knjiga sadrži poglavlja o teorijskim pristupima darovitosti, osobinama darovite djece, obrazovanju darovitih učenika, psihološkom savjetovanju u području darovitosti te stanju, problemima i potrebama u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu. U posljednjem dijelu knjige predložen je niz radionica za unapređenje identifikacije i rada s darovitim učenicima.

nadareni učenici; obrazovanje nadarenih; osobine nadarenih; savjetovanje nadarenih

Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje.

engleski

Gifted students: theoretical basis and application in school (2nd edition)

nije evidentirano

gifted students; gifted education; characteristics of gifted students; counseling of gifted students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

151

2008.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6218-32-5

Povezanost rada

Psihologija