Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Koncept Boga i religioznosti kod djece i adolescenata u istraživanjima Piagetovog, Kohlbergovog i postpiagetovog kognitivnog pravca (CROSBI ID 148204)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Živković, Ilija Koncept Boga i religioznosti kod djece i adolescenata u istraživanjima Piagetovog, Kohlbergovog i postpiagetovog kognitivnog pravca // Sociologija i prostor, 177-178 (2007), 3-4; 321-337

Podaci o odgovornosti

Živković, Ilija

hrvatski

Koncept Boga i religioznosti kod djece i adolescenata u istraživanjima Piagetovog, Kohlbergovog i postpiagetovog kognitivnog pravca

Ovaj pregledni rad predstavlja vrlo informativni i relativno sažeti uvid u svjetsku literaturu u posljednjih pedesetak godina o konceptu religioznosti i Boga kod djece i adolescenata. U pregledu literature polazi se od konceptualnih pristupa Piagetovog i postpiagetovog modela kognitivnog razvoja te Kohlbergovog modela moralnog razvoja. Autor u najkraćim crtama nudi sažete zaključke istraživanja percepcije religije i religioznih pojmova kod djece do treće godine života, zatim koncept Boga i duhovnosti kod djece od treće do šeste godine života. Uz to raspravlja se i o religioznosti i pojmu Boga u razdoblju srednjeg djetinjstva, te poimanje religioznosti i duhovnih koncepata u razdoblju adolescencije. Rad pokazuje kako evolucija kognitivne elaboracije religioznih koncepata odgovara evoluciji psihološkog razvoja djeteta.

percepcija Boga; koncept religioznosti; animistička religioznost; antropomorfistička religioznost; kognmitivni razvoj; Piaget; Kohlberg

nije evidentirano

engleski

Children and adolescewnts' understanding of God and religiosity in the studies of Piaget's, Kohleberg's and post Piagetan theory of cognitive development

nije evidentirano

perception of God; religiosity; animistic religiosity; Piaget; Kohlberg

nije evidentirano

Podaci o izdanju

177-178 (3-4)

2007.

321-337

objavljeno

1846-5226

1849-0387

Povezanost rada

Psihologija