crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 385131

Časopis

Autori: Hofer, Manfred; Schmid, S.; Fries, S.; Živković, Ilija; Dietz, F.
Naslov: Value orientations and studying in school-leisure conflict: A study with samples from five countries
Izvornik: Learning and Individual Differences (1041-6080) 19 (2009), 1; 101-112
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: Value orientation; School-leisure conflict; Motivational interference; Comparative study
Sažetak:
The relations between students' value orientations and experiences of motivational interference during studying following conflicts between learning and leisure activities were investigated in a self-report study. Overall, 1075 adolescents, mostly from Catholic schools, in Bosnia-Herzegovina (n=203), India (n-200). Paraguay (n=96), Spain (n=442), and the US (n=134), participated. The samples varied substantially in terms of modern and postmodern value orientations, experience of motivational interference during studying, and time invested in studying. By controlling for age. gender, and economic capital, postmodern value orientation was positively related to conflict frequency and experience of motivational interference during learning, and negatively related to time investment. For modern value orientation, the relations were almost reversed. Despite the considerable differences between the sample means, the study revealed some consistency in the relations between the variables across the samples, which indicates that most of the relations can be generalized.
Izvorni jezik: ENG
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Value orientations and studying in school-leisure conflict: A study with samples from five countries
Upisao u CROSBI: izivkovic@kbf.hr (izivkovic@kbf.hr), 12. Ožu. 2009. u 16:17 sati
Napomene:
U ovom empirijskom istraživanju opisuju se odnosi studentskih orijentacija prema vrijednostima i iskustvo motivacijskog konflikta za vrijeme samog učenja i obavljanja domaćih zadataka. Također se analiziraju unutarnji konflikti između slobodnog vremena i obaveze prema školskim dužnostima. Istraživanje je provedeno na 1075 adolescenta iz Bosne i Hercegovine, Indije, Paragvaja, Španjolske i Amerike (SAD), u franjevačkim školama izuzev Bosne i Hercegovine. Uzorci različitih zemalja značajno se razlikuju u terminima moderne i post-moderne orijentacije prema vrijednostima, iskustva motivacijskog konflikta za vrijeme učenja te vremena provedenog za studij. Post-moderna vrijednosna orijentacija je pozitivni faktor u smanjenju konfliktnih situacija te slabijem iskustvu motivacijskih poteškoća ali se negativno odražava na adekvatno korištenje slobodnog vremena. Moderna vrijednosna orijentacija studenata ukazuje na obrnuto stanje, vidljivo i u drugoj studiji sličnog karaktera a to je: adolescenti se slabije orijentiraju na buduću karijeru, imaju previše slobodnog vremena i skloni su svoje školske obveze zanemarivati na račun izlazaka s prijateljima i zabava.



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4