crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 390389

Zbornik radova

Autori: Vlah, Nataša; Vejo, Edina
Naslov: Latentni faktori društvenog i ekološkog razvoja: regionalna komparacija
( Latent Factors of Social and Ecological Development: Regional Comparison )
Izvornik: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, prvi svezak / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.). - Rijeka :
Skup: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum: Plitvice, Republika Hrvatska, 21.-23.05.2008.
Ključne riječi: održivi razvoj; studenti; regionalna komparacija; stavovi; faktorska analiza
( sustainable development; students; regional comparison; attitudes; latent factors )
Sažetak:
Odgoj i obrazovanje su u svim svojim oblicima i na svim društvenim razinama ključna sredstva suočavanja s novonastalim promjenama. Cilj je utvrditi latentne faktore ispitanih stavova koji se tiču društvenog i ekološkog razvoja i usporediti ih kod studenata iz dvaju gradova. Upitnikom stavova kojim je Cifrić (1994), istraživao sa studentima kao budućim nositeljima odgovornosti za donošenje ključnih odluka u zajednici, ćemo ispitati 100 riječkih i 100 zeničkih studenata, izjednačenih po spolu i dobi. Očekivane faktore vezane uz koncept održivosti, za svaki grad posebno, smo usporedile i interpretirale s implikacijama na zajedničke odnosno dodirne faktore i time želimo potaći neka pitanja budućeg regionalnog razvoja.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: nvlah@erf.hr (nvlah@erf.hr), 28. Tra. 2009. u 11:19 sati
Napomene:
The upbringing and education in all their forms are the basic means of facing the most recent changes at all social levels. The goal is to determine the latent factors of the attitudes examined, concerning social and ecological development, and to compare them among the students in two different towns. We will examine 100 students in Rijeka and 100 students in Zenica equated on sex and age, using the questionnaire of attitudes that Cifrić (1994) applied in his research with the students as the future bearers of responsibility for bringing the key decisions within the community. We intend to compare the expected factors concerning the concept of sustainability separately for each town and interpret them with the implications they have on the common i.e. shared factors. In this way we would raise some issues about the future regional development.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4