Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Latentni faktori društvenog i ekološkog razvoja: regionalna komparacija (CROSBI ID 547061)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vlah, Nataša ; Vejo, Edina Latentni faktori društvenog i ekološkog razvoja: regionalna komparacija // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, prvi svezak / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.). Rijeka, 2008. str. 333-339

Podaci o odgovornosti

Vlah, Nataša ; Vejo, Edina

hrvatski

Latentni faktori društvenog i ekološkog razvoja: regionalna komparacija

Odgoj i obrazovanje su u svim svojim oblicima i na svim društvenim razinama ključna sredstva suočavanja s novonastalim promjenama. Cilj je utvrditi latentne faktore ispitanih stavova koji se tiču društvenog i ekološkog razvoja i usporediti ih kod studenata iz dvaju gradova. Upitnikom stavova kojim je Cifrić (1994), istraživao sa studentima kao budućim nositeljima odgovornosti za donošenje ključnih odluka u zajednici, ćemo ispitati 100 riječkih i 100 zeničkih studenata, izjednačenih po spolu i dobi. Očekivane faktore vezane uz koncept održivosti, za svaki grad posebno, smo usporedile i interpretirale s implikacijama na zajedničke odnosno dodirne faktore i time želimo potaći neka pitanja budućeg regionalnog razvoja.

održivi razvoj; studenti; regionalna komparacija; stavovi; faktorska analiza

The upbringing and education in all their forms are the basic means of facing the most recent changes at all social levels. The goal is to determine the latent factors of the attitudes examined, concerning social and ecological development, and to compare them among the students in two different towns. We will examine 100 students in Rijeka and 100 students in Zenica equated on sex and age, using the questionnaire of attitudes that Cifrić (1994) applied in his research with the students as the future bearers of responsibility for bringing the key decisions within the community. We intend to compare the expected factors concerning the concept of sustainability separately for each town and interpret them with the implications they have on the common i.e. shared factors. In this way we would raise some issues about the future regional development.

engleski

Latent Factors of Social and Ecological Development: Regional Comparison

nije evidentirano

sustainable development; students; regional comparison; attitudes; latent factors

nije evidentirano

Podaci o prilogu

333-339.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, prvi svezak

Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija

Rijeka:

Podaci o skupu

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

predavanje

01.01.2008-01.01.2008

NP Plitvička jezera, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Sociologija, Psihologija, Pedagogija