crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 39806

Zbornik radova

Autori: Marković, Suzana
Naslov: Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje
( Customer Satisfaction and Service Quality in the Health Tourism: Meaning and Measurement )
Izvornik: Zdravstveni turizam za 21. stoljeće / Rožanić, Igor (ur.). - Rijeka : Zambelli, Rijeka , 2000. 274-288.
Skup: Zdravstveni turizam za 21. stoljeće
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 19-21.06.2000.
Ključne riječi: zadovoljstvo gosta; kvaliteta usluga; mjerenje; zdravstveni turizam; hotelska industrija
( customer satisfaction; service quality; measurement; health tourism; hospitality industry )
Sažetak:
Postoji nužna potreba za novim vidom istraživanja koji bi unaprijedio zadovoljstvo gosta i kvalitetu usluga u hotelskoj industriji i zdravstvenom turizmu. Ovaj rad daje pregled teorijskih i metodoloških postavki koje su navedene u literaturi o hotelskoj industriji i zdravstvenom turizmu, te daje prijedloge za daljnja istraživanja. Prvo, u radu se radu se daje kritički osvrt teorijskih i metodoloških postavki. Zatim, se osvrće na osnovne smjernice razvoja u metodološkim istraživanjima zadovoljstva gosta i kvalitete usluga. Konačno, u radu se daju nove smjernice za daljnja istraživanja zadovoljstva gosta i kvalitete usluga u hotelskoj induistriji i zdravstvenom turizmu.
Vrsta sudjelovanja: Ostalo
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 116002
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4