Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje (CROSBI ID 473227)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Marković, Suzana
hrvatski
Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje
Postoji nužna potreba za novim vidom istraživanja koji bi unaprijedio zadovoljstvo gosta i kvalitetu usluga u hotelskoj industriji i zdravstvenom turizmu. Ovaj rad daje pregled teorijskih i metodoloških postavki koje su navedene u literaturi o hotelskoj industriji i zdravstvenom turizmu, te daje prijedloge za daljnja istraživanja. Prvo, u radu se radu se daje kritički osvrt teorijskih i metodoloških postavki. Zatim, se osvrće na osnovne smjernice razvoja u metodološkim istraživanjima zadovoljstva gosta i kvalitete usluga. Konačno, u radu se daju nove smjernice za daljnja istraživanja zadovoljstva gosta i kvalitete usluga u hotelskoj induistriji i zdravstvenom turizmu.
zadovoljstvo gosta; kvaliteta usluga; mjerenje; zdravstveni turizam; hotelska industrija
nije evidentirano
engleski
Customer Satisfaction and Service Quality in the Health Tourism: Meaning and Measurement
nije evidentirano
customer satisfaction; service quality; measurement; health tourism; hospitality industry
nije evidentirano
Podaci o prilogu
274-288-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zdravstveni turizam za 21. stoljeće
Rožanić, Igor
Rijeka: Zambelli, Rijeka
Podaci o skupu
Zdravstveni turizam za 21. stoljeće
ostalo
19.07.2000-21.07.2000
Opatija, Hrvatska