Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje (CROSBI ID 473227)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Marković, Suzana Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje // Zdravstveni turizam za 21. stoljeće / Rožanić, Igor (ur.). Rijeka: Zambelli, Rijeka, 2000. str. 274-288-x

Podaci o odgovornosti

Marković, Suzana

hrvatski

Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje

Postoji nužna potreba za novim vidom istraživanja koji bi unaprijedio zadovoljstvo gosta i kvalitetu usluga u hotelskoj industriji i zdravstvenom turizmu. Ovaj rad daje pregled teorijskih i metodoloških postavki koje su navedene u literaturi o hotelskoj industriji i zdravstvenom turizmu, te daje prijedloge za daljnja istraživanja. Prvo, u radu se radu se daje kritički osvrt teorijskih i metodoloških postavki. Zatim, se osvrće na osnovne smjernice razvoja u metodološkim istraživanjima zadovoljstva gosta i kvalitete usluga. Konačno, u radu se daju nove smjernice za daljnja istraživanja zadovoljstva gosta i kvalitete usluga u hotelskoj induistriji i zdravstvenom turizmu.

zadovoljstvo gosta; kvaliteta usluga; mjerenje; zdravstveni turizam; hotelska industrija

nije evidentirano

engleski

Customer Satisfaction and Service Quality in the Health Tourism: Meaning and Measurement

nije evidentirano

customer satisfaction; service quality; measurement; health tourism; hospitality industry

nije evidentirano

Podaci o prilogu

274-288-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zdravstveni turizam za 21. stoljeće

Rožanić, Igor

Rijeka: Zambelli, Rijeka

Podaci o skupu

Zdravstveni turizam za 21. stoljeće

ostalo

19.07.2000-21.07.2000

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija