crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 399571

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Čorkalo Biruški, Dinka; Davidović-Mušica, Nevena
Naslov: Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing
( How we will sell this book to you? Persuasion, propaganda, marketing )
Knjiga: Primijenjena psihologija : pitanja i odgovori
Urednik/ci: Čorkalo Biruški, Dinka
Izdavač: Školska knjiga
Grad: Zagreb
Godina: 2009
Raspon stranica:: 375-401
Ukupni broj stranica u knjizi:: 408
ISBN: 978-953-0-30718-6
Ključne riječi: persuazija, propaganda, marketing, promjena stavova, model vjerojatnosti elaboracije
( persuasion, propaganda, marketing, attitude change, elaboration likelihood model )
Sažetak:
U ovom poglavlju definirat ćemo pojmove persuazije i propagande i pokazati kako se strategije djelovanja na naše stavove, mišljenja, emocije i uvjerenja primjenjuju u reklamiranju i marketingu. Objasnit ćemo o kojim sve činiteljima ovisi uspjeh pokušaja da nekoga u nešto uvjerimo i pokazati da svaki element u komunikacijskom lancu – izvor poruke, sama poruka, kanal kojim se poruka prenosi, te primatelj poruke - imaju utjecaja na ishod persuazijskog procesa. Pokazat ćemo da naša podložnost uvjeravajućim i/ili propagandnim porukama nije bezuvjetna: mnoge od poruka prihvatit ćemo kako dolaze, ne misleći previše o njima. No neke od njih – one koje su nam osobno važne, za koje smo zainteresirani ili one koje se tiču našeg vrijednosnog sustava - nastojimo vrlo pažljivo analizirati prije nego odlučimo hoćemo li prihvatiti ili odbaciti komunicirano stajalište. Vidjet ćemo kako marketinški stručnjaci koriste persuazivne i propagandne strategije da bi privukli pažnju potrošača i oblikovali oglas (i proizvod) koji će ih navesti da reklamirani proizvod požele imati i da ga na kraju - kupe.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: dcorkalo@ffzg.hr (dcorkalo@ffzg.hr), 2. Lip. 2009. u 22:24 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4