crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 400612

Zbornik radova

Autori: Buško, Vesna; Babić, Ana; Ivanović, Monika
Naslov: Prilog validaciji konstrukta emocionalne inteligencije u uzorku osnovnoškolaca
( Contribution to the validation of emotional intelligence construct in a sample of elementary school pupils )
Izvornik: XVI. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova / Vulić-Prtorić, Anita ; Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle (ur.). - Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru , 2008. 45-45 (ISBN: 978-953-7237-34-9).
Skup: XVI. Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 29-31.05.2008.
Ključne riječi: emocionalna inteligencija; konstruktna valjanost; kriterijska valjanost; adolescenti
( emotional intelligence; construct validity; criterion validity; adolescents )
Sažetak:
Rad je zamišljen kao prikaz dijela empirijskih provjera vezanih uz predložene operacionalizacije nekih od pretpostavljenih faceta emocionalne inteligencije i njoj srodnih konstrukata. Validacijski postupci izvedeni su na dva empirijski nezavisna skupa podataka prikupljenih na uzorcima djece rane adolescentne dobi. Na prvom skupu podataka (N1=180) analizirani su međusobni odnosi rezultata dobivenih primjenom dvaju instrumenata konstruiranih u obliku objektivnih testova maksimalnog učinka i pokazatelja sposobnosti emocionalne inteligencije odmjerenih na temelju vršnjačkih procjena nekih od komponenata pretpostavljenih modelom Mayera i Saloveya (1997). Ispitivanje na drugom uzorku adolescenata (N2=202) poslužilo je za prikupljanje konvergentnih i diskriminantnih podataka temeljenih na jednako operacionaliziranim vršnjačkim procjenama emocionalne inteligencije i novoizrađenom upitniku za samoprocjenu empatije namijenjenom djeci. Konfirmatornim postupcima provedenim na oba skupa podataka provjerena je unutrašnja struktura i pretpostavljene relacije mjera ispitanih konstrukata. Također, provjeren je aditivni prediktivni značaj mjera emocionalne inteligencije u objašnjenju nekih kriterija socijalne prilagodbe učenika definirane sociometrijskim statusom i pokazateljima agresivnosti djece.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 130-1301683-1402
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: dsverko@ffzg.hr (dsverko@ffzg.hr), 3. Lip. 2009. u 14:22 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4