Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje učenjem: Konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata (CROSBI ID 549219)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Mujagić, Amela ; Buško, Vesna Upravljanje učenjem: Konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata // Knjiga sažetaka 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem / Kolonović-Đapo, Jadranka ; Hasanbegović-Anić, Enedina ; Đapo, Nermin et al. (ur.). Sarajevo: Društvo psihologa Republike Srpske ; Društvo psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine, 2009. str. 9-9

Podaci o odgovornosti

Mujagić, Amela ; Buško, Vesna

hrvatski

Upravljanje učenjem: Konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata

Polazeći od Pintrichevog modela samoreguliranog učenja, kao jednog od najistaknutijih i u istraživanjima najzastupljenijih socio-kognitivnih modela, ovaj rad je zamišljen kao pokušaj odgovaranja na jedno od pitanja o samoreguliranom učenju koja su rijetko adresirana u do sada objavljenim istraživačkim radovima. Na temelju uvida u teorijske pretpostavke ovog modela, te kritičkog razmatranja istraživanja u području, postavljen je osnovni cilj istraživanja kao pokušaj provjere strukture samoregulacije učenja. U radu je testiran model koji pretpostavlja hijerarhijsku organizaciju strategija samoregulacije i prema kojemu se opći mehanizam samoregulacije pri učenju nalazi u osnovi zasebnih i različitih oblika aktivnosti opisanih strategijama samoregulacije kognicije, motivacije i ponašanja. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku studenata (N=218) prve godine Pedagoškog fakulteta u Bihaću, oba spola i prosječne dobi od 19 godina. Podaci o relevantnim varijablama istraživanja prikupljeni su primjenom dvaju instrumenata: Upitnik za ispitivanje strategija učenja u studiju (LIST ; strategije samoregulacije kognicije i ponašanja) i Upitnik strategija samoregulacije motivacije (SSRM). Teorijski pretpostavljena struktura samoregulacije učenja testirana postupkom konfirmatorne faktorske analize. Uz određene prilagodbe početnog modela, rezultati su djelomično potvrdili pretpostavke o strukturi samoregulacije učenja.

samoregulacija učenja; strategije samoregulacije

nije evidentirano

engleski

Lerning management: Self-regulation construct and the structure of its components

nije evidentirano

learning self-regulation; self-regulation strategies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-9.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem

Kolonović-Đapo, Jadranka ; Hasanbegović-Anić, Enedina ; Đapo, Nermin ; Đokić, Ratko

Sarajevo: Društvo psihologa Republike Srpske ; Društvo psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine

978-9958-585-72-2

Podaci o skupu

1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine

predavanje

29.01.2009-31.01.2009

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Psihologija