Godina: 2008
Stranica: 68
Mentor: Milčić, Diana
Neposredni voditelj: Banić, Dubravko
Ključne riječi: RTV; planiranje pokusa
( dot gain; planned experimentation )
Cilj ovog rada je pokazati važnost planiranja i razrade pokusa. Tako će biti prikazani i objašnjeni postupci planiranja, elementi samog pokusa, te ukratko predstavljene metode statističke obrade rezultata pokusa. Također, te će metode i postupci biti i primijenjeni na konkretan pokusa mjerenja RTV vrijednosti. Počet će se s važnošću planiranja postupka, objasnit će se osnovne pretpostavke od kojih se kreće prilikom planiranja pokusa, te će se predstaviti planovi pokusa. Kako je za potrebe praktičnog dijela rada korišten faktorski plan pokusa, on će biti detaljnije objašnjen. Teoretski će biti objašnjeni i pojmovi koji se odnose na praktični dio rada, tako će biti riječi o pojmu rastertonske vrijednosti, deformaciji rasterskih elemenata i prirastu rastertonske vrijednosti. Potom o načinu kontrole prirasta RTV vrijednosti, pa će se objasniti mjereni i signalni stripovi, te predstaviti stripovi korišteni u pokusu. Uz stripove će biti opisani i mjerni instrumenti, odnosno denzitometar. Postupak planiranja pokusa primijenit će se na konkretan pokus mjerenja RTV na četiri mjesta na istom arku. Promatrat će se promjena prirasta RTV na ta četiri mjesta pod utjecajem različitih tlakova i gustoća obojenja. Postupak izvođenja pokusa postupno će se opisati. Rezultati pokusa prikazat će se tablično i grafički, što znači da će se nacrtati krivulje prirasta RTV. Krivulje će biti i međusobno uspoređene, kako bi se rezultati lakše interpretirali. Potom će se na dobivene rezultate primijeniti statističke metode obrade rezultata. Ispitat će se interakcije faktora i izračunati efekti, te u konačnici analizirati rezultati.
Projekt / tema: 128-1281955-1951
Grafička tehnologija
Upisao u CROSBI: ddonevsk@grf.hr (ddonevsk@grf.hr), 8. Lip. 2009. u 09:58 sati