crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 406989

Disertacija

Autor: Poldrugač, Petra
Naslov: DOKUMENTACIJA ZA PRAĆENJE KVALITETE U TISKARI
( DOCUMENTATION FOR QUALITY MONITORING IN A PRINTING HOUSE )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Grafički faklultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 23.06.
Godina: 2008
Stranica: 61
Mentor: Milčić, Diana
Neposredni voditelj: Banić, Dubravko
Ključne riječi: kvaliteta; dokumentacija kvalitete; norme za upravljanje sustavom kvalitete; poslovna filozofija; certifikat
( quality; quality documentations; standards for quality control; busines filozofy; certificate )
Sažetak:
Tema ovog diplomskog rada je dokumentacija za praćenje kvalitete u tiskari. Poveznica „ dokumentacije“ i „ kvalitete“ je sustav ISO 9001:2000. Certifikat ISO 9001:2000 potvrđuje da se upravljanje kvalitetom primjenjuje u svim segmentima poslovanja i na svim razinama. Kvaliteta je obujam i oblik upotrebne vrijednosti proizvoda i samim time, istodobno, i mjera koja pokazuje do koje razine taj proizvod zadovoljava određenu potrebu korisnika. Kvaliteta je uvijek kompromis između potreba, želja i realnih mogućnosti u realizaciji ili nabavi proizvoda. U općem jeziku riječ kvaliteta ne znači isto za svakoga. Proizvod ili usluga je kvalitetan ako nema nedostataka. Valja razlikovati uže i šire shvaćanje kvalitete. Uže shvaćanje tretira kvalitetu kao obilježje proizvoda ili usluge. Ono je vezano uz korisnost, odnosno uz upotrebnu vrijednost proizvoda ili usluge, tj. uz odnos klijent – proizvođač i uz zadovoljstvo klijenata. Nasuprot tome, u širem smislu kvaliteta nije više samo obilježje proizvoda ili usluge, nego i obilježje poduzeća. Dakle, sustav kvalitete uključuje odnos klijent – poduzeće, ali i sve poslovne procese i njihove aktere koji su prijeko potrebni za stvaranje kvalitetnoga proizvoda ili usluge. Težnja za postizanjem i održavanjem željenoga stupnja kvalitete (koji zadovoljava i proizvođača i potrošača) sve je veći. Propisani su zakoni i norme koje svaki entitet mora zadovoljiti. Time kvaliteta postaje određena poslovna filozofija. Tu poslovnu filozofiju ovaj diplomski rad prati kroz dvije povezane cjeline. Prva cjelina je teorijski dio koji objašnjava potrebu za kvalitetom od najranije povijesti, te važnost kvalitete i sustava kvalitete. Drugi dio je dokumentacija kvalitete za tiskaru potrebna za dobivanje certifikata ISO 9001:2000. Istraživanjem certifikata i uz nesebičnu pomoć tvrtki koje su pristupile postupku dobivanja certifikata, ovdje je navedena gotovo sva dokumentacija (obavezni dokumenti, procedure, zapisi...). Budući da proces pripreme za dobivanje certifikata traje cc. od jedne do tri godine (ovisno o tome da li je uključen i vanjski stručni tim), zbog nedostatka vremena, ovaj diplomski rad pruža uvid u gotovo svu , ali ne do kraja kompletiranu dokumentaciju.
Projekt / tema: 128-1281955-1951
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija
Upisao u CROSBI: ddonevsk@grf.hr (ddonevsk@grf.hr), 8. Lip. 2009. u 12:18 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4