Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije i kompetencijski profili u učiteljskoj i nastavničkoj profesiji (CROSBI ID 38733)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vizek Vidović, Vlasta Kompetencije i kompetencijski profili u učiteljskoj i nastavničkoj profesiji // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 33-39

Podaci o odgovornosti

Vizek Vidović, Vlasta

hrvatski

Kompetencije i kompetencijski profili u učiteljskoj i nastavničkoj profesiji

U tekstu se polazi od određenja i vrsta kompetencija koje se prikazuju kao generičke i profesionalno specifične kompetencije u obrazovanja nastavnika i učitelja. U opisu kurikuluma usmjerenog na kompetencije koriste se iskustva Tuning projekta kako bi se objasnio odnos između kvalifikacijskog okvira te profesionalnih i akademskih profila. U radu su također prikazani primjeri nacionalnih standarda kompetencija za učiteljsku profesiju kao i akademski profil za odgojno obrazovne kompetencije u kurikulumu za obrazovanje nastavnika engleskog jezika i književnosti.

kompetencije, kvalifikacijski okvir, profesionalni profil, akademski profil

Rad je objavljen u sklopu projekta Nacionalne naklade za znanost Ishodi učenja u obrazovanju učitelja i nastavnika

engleski

Competences and competence profiles in teaching profession

nije evidentirano

competences, qualification framework, professional profiles, academic profiles

nije evidentirano

Podaci o prilogu

33-39.

objavljeno

Podaci o knjizi

Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike

Vizek Vidović, Vlasta

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-953-175-333-3

Povezanost rada

Psihologija