crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 407768

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Vizek Vidović, Vlasta
Naslov: Model razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije
Knjiga: Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike
Urednik/ci: Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2009
Raspon stranica:: 67-75
Ukupni broj stranica u knjizi:: 77
ISBN: 978-953-175-333-3
Ključne riječi: kurikulum usmjeren na kompetencije, planiranje kurikuluma, model planiranja kurikuluma
Sažetak:
Predloženi modela razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije koje se razvijaju u inicijalnom obrazovanju za učitelje i nastavnike sadrži 12 koraka. Premda je zadržana temeljna struktura naznačena u Tuning projektu, model je u većem dijelu prilagođen našim uvjetima. Ti koraci su: 1. utvrđivanje potreba za promjenom, 2. definiranje razine u kvalifikacijskom okviru i definiranje profesionalnog kompetencijskog profila, 3. definiranje akademskog profila i ishoda učenja, 4. određivanje strukture akademskog programa, 5. razrada izvedbenih programa na razini kolegija, 6. utvrđivanje studentskog opterećenja, 7. završno usklađivanje strukture kurikuluma, 8. definiranje uvjeta za ulazak u program i za prelazak u višu razinu studiranja, 9. pružanje podrške studentima u ostvarivanju planiranih ishoda učenja, 10. utvrđivanje potrebnih resursa za izvedbu programa, 11. utvrđivanje pristupa osiguravanja kvalitete i održivosti studijskog programa, 12. završna rasprava i finalizacija teksta.
Projekt / tema: 100-1001677-0880
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: pavin@idi.hr (pavin@idi.hr), 8. Lip. 2009. u 15:21 sati
Napomene:
Rad je nastao u okviru projekta Nacionalne naklade za znanost Ishodi učenja u obrazovanju učitelja i nastavnika



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4