crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 408954

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Vlahović-Štetić, Vesna
Naslov: Teorijski pristupi darovitosti
( Theoretical approaches to giftedness )
Knjiga: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Urednik/ci: Vlahović-Štetić, Vesna
Izdavač: Insitut za društvena istraživanja u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2008
Raspon stranica:: 13-22
Ukupni broj stranica u knjizi:: 151
ISBN: 978-953-6218-32-5
Ključne riječi: definicije darovitosti; pristupi darovitosti
( definitions of giftedness; approaches to giftedness )
Sažetak:
U poglavlju su opisani različiti teorijski pristupi darovitosti: pristupi usmjereni na urođenost, odnosno genetske činitelje, pristupi usmjereni na kognitivne modele, pristupi usmjereni na postignuće te sustavski pristupi.
Projekt / tema: 130-1301676-1357
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Pregledni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: nbernardi@ffzg.hr (nbernardi@ffzg.hr), 9. Lip. 2009. u 08:54 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4