crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 414931

Zbornik radova

Autori: Kopić, Kristina; Vranić, Andrea; Zarevski, Predrag
Naslov: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda
( Implicit theories of intelligence in 8th graders )
Izvornik:
Skup: XVI Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum: Zadra, Hrvatska, 29- 31.05. 2008.
Ključne riječi: inteligencija; implicitne teorije; ITI-VIII
( intelligence; implicit theory; ITI-VIII )
Sažetak:
Na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola primijenjen je upitnik ITI-VIII (Kopić, Vranić i Zarevski, 2007.) kojim su ispitane implicitne teorije inteligencije. U opisu inteligentnih osoba navode osobine koje se mogu kategorizirati u kognitivne sposobnosti (28%), praktičnu inteligenciju (27%), interpersonalne osobine (18%), motivaciju (10%), « akademsku» inteligenciju i verbalne sposobnosti (8%) te ostale osobine ličnosti i fizičke karakteristike (8%). Najveći dio sudionika smatra da na inteligenciju u podjednakoj mjeri utječu naslijeđe i okolina (64%), da je inteligenciju moguće mnogo povećati (57%), da prvenstveno školovanje može znatno povećati inteligenciju (51%), da uspjeh u školovanju znatno ovisi o inteligenciji (49%), kao i uspjeh u poslu (61%), da je inteligencija najvažnija za školski uspjeh u matematici (45%) i fizici (25%), da nema spolnih razlika u inteligenciji u njihovoj (48%), niti u odrasloj dobi (45%), te da su osobe najinteligentnije između 21. i 39. godine (43%), tj. u periodu rane zrele dobi. Pojedini aspekti implicitnih teorija inteligencije pokazuju očekivane, ali razmjerno niske povezanosti logičnog trenda. Ovo je prvo istraživanje te vrste u Hrvatskoj na uzrastu ranih adolescenata. Najznačajniji je rezultat da učenici imaju formirane implicitne teorije inteligencije vrlo slične onima maturanata srednjih škola, što znači da se razmjerno rano razvijaju koncepti o inteligenciji.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 130-1301683-1417
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: avranic@ffzg.hr (avranic@ffzg.hr), 12. Lip. 2009. u 08:42 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4