Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda (CROSBI ID 552174)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kopić, Kristina ; Vranić, Andrea ; Zarevski, Predrag
hrvatski
Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda
Kombinacijiom kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda ispitane su razlike u implicitnim teorijama inteligencije na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola. Pokazao se trend da učenice u opisu inteligentne osobe veći značaj daju praktičnoj inteligenciji i motivaciji, a učenici kognitivnim sposobnostima (u užem smislu riječi), interpersonalnim osobinama, "akademskoj" inteligenciji i verbalnim sposobnostima. Trend je da s povećanjem mjesta stanovanja sudionici kognitivne sposobnosti drže važnijim u određenju inteligencije u odnosu na interpersonalne osobine, motivaciju i ostale osobine ličnosti. Ovo je prvo istraživanje na mlađim adolescentima u RH o najčešće ispitivanim aspektima implicitnih teorija inteligencije. Najznačajniji rezultat: učenici imaju formirane implicitne teorije inteligencije vrlo slične onima maturanata srednjih škola, tj. da se razmjerno rano razvijaju koncepti o inteligenciji.
spolne razlike; inteligencija; implicitne teorije
nije evidentirano
engleski
Sex differences and residential differences in implicit theories of intelligence in 8th graders
nije evidentirano
sex differences; intelligence; implicit theory
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2008.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
16. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
Poreč, Hrvatska