crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 419941

Zbornik radova

Autori: Mirolović Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja; Franc, Renata
Naslov: Struktura i hijerarhija vrijednosnih orijentacija učenika strukovnih škola primorsko-goranske županije
( Structure and hierarchy of value orientations among pupils of professional schools in Primorsko oranska district )
Izvornik: Zaštita zdravlja djece i mladih- knjiga sažetaka / Pačić- Turk, Ljiljana ; Vlašić- Cicvarić, Inge ; Barušić, Teuta (ur.). - Zagreb : Hrvatska psihološka komora , 2009. 119-119.
Skup: II. hrvatski kongres primijenjene psihologije
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 03-07.06.2009.
Ključne riječi: samoostavrujuće vrijednosti; konvencionalne; hedonističke; mladi
( self-actualization values; conventional values; hedonistic values; youth )
Sažetak:
Najčešće su ljudske vrijednosti definirane kao trajna vjerovanja koja utječu na izbor određenog načina ponašanja u svakodnevnim situacijama (Rokeach, 1973). No, često predstavljaju i poželjne ciljeve koji nadilaze specifičnost pojedinih situacija, te služe kao vodeći principi u ljudskom životu (Schwartz i Bilsky, 1987, 1990). Tijekom perioda adolescencije mladi ljudi postavljaju većinu ciljeva koje žele ostvariti u svojem životu. Istovremeno, također postavljaju i standarde koji su im važni u životu, kao i određenu hijerarhiju osobnih vrijednosti. Tijekom tog procesa bitno je znati da su vrijednosti naposljetku rezultat socijalizacije, te je zato izrazito bitno da se pri istraživanju strukture vrijednosnog sustava uzimaju u obzir obilježja društveno strukturiranog iskustva i kulturalne pozadine, stavova i ponašanja. Posebno je zanimljiv dominirajući sustav vrijednosti kod mladih ljudi koji se može (in)direktno dovesti u vezu s različitim vrstama društveno (ne)poželjnih i (ne)prihvatljivih ponašanja. Stoga je bilo zanimljivo provjeriti hijerarhiju vrijednosti i zastupljenost vrijednosnih orijentacija u našoj zemlji, te provjeriti valjanost primijenjene Skale vrijednosnih orijentacija na učenicima strukovnih škola (SVO ; Franc, Šakić i Ivičić, 2002).
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 194-1941533-1514
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: renata@pilar.hr (renata@pilar.hr), 19. Lip. 2009. u 10:43 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4