OBUKA DJECE NEPLIVAČA ELEMENTIMA METODE AGAZZI (CROSBI ID 553639)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Zegnal, Marija ; Breslauer, Nevenka
hrvatski
OBUKA DJECE NEPLIVAČA ELEMENTIMA METODE AGAZZI
Neosporno je da križevački bazeni imaju dugu tradiciju kupanja, tako isto možemo reći da ima i vrlo dugu i uspješnu tradiciju održavanja obuke neplivača. S obzirom na to da u današnje vrijeme još uvijek najčešće vlada metodička jednoličnost obuke neplivača, što najčešće proizlazi iz materijalnih nemogućnosti kvalitetnog obrazovanja voditelja. Kod formiranja skupina neplivača oduvijek težimo da nam skupina bude homogena, odnosno da su nam djeca istih godina, spola, motoričkih vještina, da imaju približne rezultate kod inicijalnog provjeravanja, no to se u praksi rijetko događa pa je stoga metoda Agazzi bila nešto drugačije i novo u našem radu. Nameće se mišljenje da prakticiranje vođenja obuke neplivača nadopunom elementima metode Agazzi daju neku novu dimenziju i otvaraju nove mogućnosti za razmišljanje i uvođenja novina u današnje stereotipe rada koji se provode prigodom obuke neplivača. Znamo da je plivanje vrlo važno u životu djeteta, ono je ujedno druženje, jača samopuzdanje, popunjava slobodno vrijeme, utječe na psihofizički razvoj djeteta kao i na socijalizaciju djeteta. Koliko je važan, u metodi Agazzi, odnos prema djetetu, toliko je isto važno voditi brigu i posvetiti pozornost te provjeriti uvijete prije ulaska na i u bazen u kojeg smo dovodili djecu, kolika je temperatura vode i postotak klora u vodi. Došli smo do zaključka da je svaka dobra ideja prihvatljiva, jer ideje se ponekad javljaju same od sebe, vjerojatno kao posljedica dugogodišnjeg rada i bavljenja određenom problematikom. Tako se rodila i ideja da se u obuci neplivača koristimo elementima iz metode Agazzi. Određena kombinacija elemenata i ideja najčešće kad nam se ukaže dolazi do rješenje novonastalog problema, kao što smo metodičku jednoličnost ublažili elementima metode Agazzi. Iz rada s djecom nametnula nam se potreba da kažemo da učitelj mora biti nadasve elokventan, pristupačan djeci i da bude brižan i zaigran, jer samo takav učitelj uživat će povjerenje i poštovanje djeteta. Moglo bi se, također, reći da je stoga: plivanje sentimentalna fuzija dvaju načela jednog zdravstvenog, drugog egzistencijalnog u životu djeteta.
poduka neplivača; Agazzi metoda
nije evidentirano
engleski
Swimming school with Agazzi method
nije evidentirano
swimming school; Agazzi method
nije evidentirano
Podaci o prilogu
536-541.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Neljak, Boris
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-95082-5-6
Podaci o skupu
18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
predavanje
23.06.2009-27.06.2009
Poreč, Hrvatska