crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 422820

Disertacija

Autor: Pašalić, Katarina
Naslov: Stavovi i akademske kompetencije učitelja razredne nastave unutar nastavnog predmeta tjelesna i zdravstvena kultura
( Attitudes and estimated academic competencies of primary school teachers in physical education )
Vrsta: magistarski rad
Fakultet: Učiteljski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 14.07.
Godina: 2009
Stranica: 202
Mentor: Prskalo, Ivan
Ključne riječi: osnovna škola; tjelesna i zdravstvena kultura; stavovi učitelja razredne nastave; samoprocijenjene i procijenjene akademske kompetencije
( primary school; physical and health education; primary school teachers´ attitudes; self-assessment and estimated academic competencies )
Sažetak:
Za istraživanje s ciljem utvrđivanja stavova, akademskih kompetencija i razlika u stavovima i akademskim kompetencijama učitelja razredne nastave unutar nastavnog predmeta tjelesna i zdravstvena kultura s obzirom na regionalnu pripadnost, urbanost sredine, stručnu spremu i duljinu radnog iskustva ispitanika konstruiran je anketni list. Kroz 37 anketnih čestica utvrđivani su stavovi učitelja, ispitivanje samoprocjene akademskih kompetencija provedeno je kroz 5 anketnih čestica, a procjena akademskih kompetencija kroz 10 zadataka objektivnog tipa. Anketnim listom ispitano je cca 10% učitelja razredne nastave Grada Zagreba, Splitsko-dalmatinske i Osječko-baranjske županije (N=392). Utvrđeno je najviše razlika u stavovima podskupina definiranih duljinom radnog iskustva i regionalnom pripadnošću, dok nisu utvrđene razlike u stavovima podskupina definiranih urbanošću sredine. Učitelji svoje akademske kompetencije procjenjuju vrlo dobrima, osim kada je riječ o učenicima s poteškoćama i nadarenim učenicima. Zabrinjavajući rezultati zabilježeni su na procjeni kineziološke i kineziološko-metodičke kompetencije. 0, 5% učitelja uspješno je riješilo 70% zadataka, a to su najbolji zabilježeni rezultati. Samo je 3, 4% učitelja postiglo natpolovičan rezultat. Utvrđena je statistički značajna razlika u rezultatima podskupina učitelja definiranih duljinom radnog iskustva i regionalnom pripadnošću, pri čemu treba izdvojiti učitelje Osječko-baranjske županije s prosječno najboljim rezultatima. Rezultati upućuju na zaključak kako su akademske kompetencije učitelja razredne nastave u prostoru supstratne znanosti kineziologije i njene primijenjene discipline kineziološke metodike na niskoj razini. Kako bi se osiguralo stručno vođenje odgojno-obrazovnog nastavnog procesa unutar nastavnog predmeta tjelesna i zdravstvena kultura, neophodno je, uz podizanje razine temeljne edukacije za rad u tjelesnom i zdravstvenom odgojno-obrazovnom području, posvetiti pažnju provođenju kontinuiranog stručnog usavršavanja učitelja razredne nastave.
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: iprskalo@ufzg.hr (iprskalo@ufzg.hr), 15. Srp. 2009. u 06:06 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4