crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 42325

Zbornik radova

Autori: Marković, Suzana; Horvat, Jasna
Naslov: Customer satisfaction measurement
( Customer satisfaction measurement )
Izvornik: Economics and Ecology in Function of Tourism Development / Ivanović, Zoran ; Novacka, Ludmila (ur.). - Opatija : Fakultet za turistički i hotelski menadžment , 1999. 59-68.
Skup: 2nd International Scientific Conference Economics and Ecology in Function of Tourism Development
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 19.11.1999.
Ključne riječi: customer satisfation; service quality; reliability; validity; hospitality industry
( customer satisfation; service quality; reliability; validity; hospitality industry )
Sažetak:
There is necessement for new research that will advnce customer quality methodologies in the hospitality industry. This comprehensive review of theoris and methodologies reported in customer satisfaction studies in the hospitality literature provides suggestions for future customer satisfaction research in the hospitality field. First, the theoretical and methodological issues are a critical review. Next, major development in customer satisfaction research methodologies are discussed. the final section of this study is devoted to developing and proposing new directions for the future customer satisfaction research in the hospitality industry.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 0010011, 0010014, 0010016, 010001, 116002
Izvorni jezik: eng
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4