Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pokušaj konstrukcije i preliminarne validacije upitnika fonološke svjesnosti kod predškolske djece (CROSBI ID 155761)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pavić, Maja ; Sindik, Joško Pokušaj konstrukcije i preliminarne validacije upitnika fonološke svjesnosti kod predškolske djece // Hrvatski časopis za javno zdravstvo, 5 (2009), 19;

Podaci o odgovornosti

Pavić, Maja ; Sindik, Joško

hrvatski

Pokušaj konstrukcije i preliminarne validacije upitnika fonološke svjesnosti kod predškolske djece

Glavni problem ovog istraživanja je: konstruirati i utvrditi metrijske karakteristike u pilot- verziji upitnika za procjenu fonološke svjesnosti. Utvrđena je pouzdanost te faktorska struktura upitnika te ispitana povezanost upitnika s dimenzijama razvojnih kompetencija predškolske djece, te dva upitnika spremnosti djeteta za polazak u školu. Ispitan je prigodni uzorak sve predškolske djece koja su bili školski obveznici u idućoj školskoj godini (72), iz odgojnih skupina Dječjeg vrtića « ; Trnoružica» ; u Zagrebu, primjenom Upitnika fonološke svjesnosti (UFS), Santa Barbara zdravi start upitnik za odgajatelje (SBZSZO), Ravenovim progresivnim matricama u boji te Grafičkim testom perceptivne organizacije (Bender-Santucci). Utvrđeno je da Upitnik fonološke svjesnosti (UFS) posjeduje vrlo zadovoljavajuće metrijske karakteristike, a značajno je povezan i s razvojnim kompetencijama , i s perceptivnom organizacijom, a nešto u manjoj mjeri i s neverbalnom inteligencijom. Dane su implikacije za praktični rad.

djeca; fonološka svjesnost; kompetencije; predškolski; validacija

nije evidentirano

engleski

An attempt to construct and preliminary validate the phonologic awareness questionnaire at the preschool children

nije evidentirano

children; phonologic awareness; competence; preschool; validation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (19)

2009.

objavljeno

1845-3082

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Psihologija, Pedagogija

Poveznice