Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povezanost empatije i mašte odgojitelja s nekim karakteristikama ponašanja i igre predškolskog djeteta (CROSBI ID 155773)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Hicela, Ivon ; Sindik, Joško Povezanost empatije i mašte odgojitelja s nekim karakteristikama ponašanja i igre predškolskog djeteta // Magistra Iadertina, 3 (2009), 3; 21-38

Podaci o odgovornosti

Hicela, Ivon ; Sindik, Joško

hrvatski

Povezanost empatije i mašte odgojitelja s nekim karakteristikama ponašanja i igre predškolskog djeteta

U radu se analiziraju rezultati dijela šireg empirijskog istraživanja o utjecaju interakcije djeteta s lutkom na ponašanje i igru djece , i to onog dijela čiji je cilj ispitivanje povezanosti odgojiteljeve emocionalne empatije i mašte s prosocijalnim i agresivnim ponašanjem djece, te obilježja njihove spontane igre u dječjem vrtiću. Utvrđeno je da postoji povezanost između odgojiteljičine empatije i mašte s prosocijalnim i agresivnim ponašanjem djece, te određenim aspektima dječje spontane igre. Djeca iz odgojnih skupina, koje vode više empatične i maštovite odgojiteljice (eksperimentalna skupina), procijenjena su kao više prosocijalna, dok su kod manje empatičnih i maštovitih odgojiteljica (kontrolna skupina) djeca procijenjena kao više agresivna. Rezultati praćenja dječje spontane igre ukazuju da su kod djece koju vode više empatične i više maštovite odgojiteljice (eksperimentalna skupina odgojiteljica) zastupljenije igre mašte, posebice simboličke igre s lutkom, te praktično-radne aktivnosti, u maloj skupini ili u paru. Kod kontrolne skupine odgojiteljica, kod djece su značajno više zastupljene društvene i didaktičke igre s pravilima, te sportske igre.

emocionalna empatija; mašta; prosocijalno ponašanje; agresivno ponašanje; dječja igra

nije evidentirano

engleski

Connection between Preschol Teachers' Empatgy and Imagination and certain Characteristics of Preschol Child's Behavioe and Play

nije evidentirano

emotional empathy; imagination; prosocial behavior; aggressive behavior; children's play

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (3)

2009.

21-38

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija