Kvaliteta hrvatskog obrazovanja (CROSBI ID 155824)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Pastuović, Nikola
hrvatski
Kvaliteta hrvatskog obrazovanja
U radu se problematizira odnos između koncepata društvo znanja i kvalitete obrazovanja. Kvaliteta obrazovanja se operacionalizira kao kvaliteta obrazovnih ishoda. Pokazatelji kvalitete nacionalnog osnovnoškolskog sustava su: nacionalni prosjek obrazovnih postignuća na skalama prirodoslovne, matematičke i čitalačke pismenosti, veličina razlika u školskim prosjecima na skalama pismenosti unutar zemlje te veličina povezanosti obiteljske sredine s nacionalnim prosjekom, međuškolskim razlikama i individualnim razlikama u postignućima unutar škola. Prikazani su i interpretirani rezultati što su ih postigli petnaestogodišnji učenici hrvatskih škola u međunarodnom istraživanju kvalitete obrazovanja 2006. godine (PISA, 2006).
društvo znanja; kvaliteta obrazovanja; socijalni kapital; kulturni kapital; obiteljska sredina
nije evidentirano
engleski
The quality of the Croatian educational system
nije evidentirano
knowledge society; quality of education; social capital; cultural capital; family circumstances
nije evidentirano