crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 429593

Zbornik radova

Autori: Sindik, Joško; Basta-Frljić, Radmila
Naslov: Prognoza rezultata u testovima pripremljenosti djece za školu pomoću dimenzija temperamenta
( Prediction of the results in tests for the preparation for school children with dimensions of the temper )
Izvornik: Zbornik radova 14. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “ Mirisi djetinjstva” / Visković, Ivana (ur.). - Makarska : Dječji vrtić «Biokovsko zvonce» , 2008. 355-367.
Skup: 14. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva”
Mjesto i datum: Makarska, 13-15.11.2008.
Ključne riječi: prognoza; temperament; djeca; pripremljenost; testovi
( forecast; temper; children; preparedness; tests )
Sažetak:
Na temelju opisa karakteristika temperamenta prema EASI modelu, moglo se pretpostaviti da izrazita naglašenost bilo koje dimenzije temperamenta može negativno utjecati na uradak u testovima pripremljenosti za školu kod školskih obveznika. Ispitano je 66 djece u DV « ; Dugo Selo» ; , dobi 5, 8 do 7, 1 godina. Pretpostavljeno je da: postoji statistički značajna mogućnost prognoze uratka u testovima psihofizičke spremnosti djeteta za polazak u osnovnu školu na temelju dimenzija dječjeg temperamenta (1. hipoteza), te da postoje statistički značajne razlike u karakteristikama temperamenta kod djece s boljim i lošijim postignućem u instrumentima za određivanje psihofizičke spremnosti djeteta za polazak u osnovnu školu (2. hipoteza). Rezultati su pokazali da ne postoji statistički značajna mogućnost prognoze uratka u testovima psihofizičke spremnosti djeteta za polazak u osnovnu školu, niti za jednu dimenziju dječjeg temperamenta. Postoje dvije (uvjetno) statistički značajne razlike u karakterističnim tipovima temperamenta između djece koja uspješnije i manje uspješno rješavaju test CPM, dok niti jedna statistički značajna razlika nije pronađena u tipovima temperamenta u odnosu na bolji ili lošiji uradak u testu LB-R. Neuspješniji ispitanici u testu CPM postižu nešto više rezultate na skalama EMOCIONALNOSTI i SOCIJABILNOSTI.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: josindik@public.hr (josindik@public.hr), 7. Lis. 2009. u 12:17 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4