Analiza povezanosti razvojnih poteškoća te razvojnih kompetencija kod predškolske djece (CROSBI ID 555521)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško
hrvatski
Analiza povezanosti razvojnih poteškoća te razvojnih kompetencija kod predškolske djece
Glavni problem ovog istraživanja je: utvrditi povezanost između rezultata između razvojnih kompetencija predškolske djece te razvojnih teškoća, koje su indikatori pripremljenost djece za polazak u osnovnu školu. Ispitan je prigodni uzorak predškolske djece iz odgojnih skupina Dječjeg vrtića « ; Maksimir» ; u Zagrebu, primjenom upitnika razvojnih poteškoća (URP) te upitnika školskih kompetencija (USK). Utvrđena je značajna povezanost između ova dva skupa varijabli, koja tumači interakciju naročito između spoznajnih, socio-emocionalnih i komunikacijskih kompetencija te razvojnih poteškoća. Dane su implikacije za praktični rad.
djeca; kompetencije; predškolski; poteškoće; povezanost
nije evidentirano
engleski
Analysis of the relationship of development problems and developmental competence at preschool children
nije evidentirano
children; competencies; pre-school; difficulties; relationship
nije evidentirano
Podaci o prilogu
329-338.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 4. stručnog i znanstvenog skupa „ Dječji vrtić-mjesto učenja djece i odraslih“
Babić, Nada ; Redžeš-Borak, Zora
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek
Podaci o skupu
4. stručni i znanstveni skup „ Dječji vrtić-mjesto učenja djece i odraslih"
ostalo
07.05.2009-09.05.2009
Osijek, Hrvatska