Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Iskustva predškolskih psihologa vezano uz fotografiranje djece u vrtiću (CROSBI ID 555730)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Kovačić, Suzana ; Benaković-Ranogajec, Ksenija ; Sindik, Joško ; Jeić, Minja ; Veselinović, Zvjezdana Iskustva predškolskih psihologa vezano uz fotografiranje djece u vrtiću // Zbornik radova – međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi / Paragvaj, Smiljana (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. str. 59-66

Podaci o odgovornosti

Kovačić, Suzana ; Benaković-Ranogajec, Ksenija ; Sindik, Joško ; Jeić, Minja ; Veselinović, Zvjezdana

hrvatski

Iskustva predškolskih psihologa vezano uz fotografiranje djece u vrtiću

Predškolski sustav, odnosno vrtić, nema jasnu definiciju kriterija izlaganja djece medijima. Isto tako, nema jasnih i dogovorenih kriterija vezanih uz fotografiranje djece u aktivnostima u vrtiću, eventualnom stavljanju fotografija djece na Internet i njihovom korištenju u izdavačkoj djelatnosti. To nas je to potaklo na provedbu istraživanja, s ciljem utvrđivanja postojećeg stanja u dječjim vrtićima Grada Zagreba i Zagrebačke županije u pogledu fotografiranja djece u vrtiću i javnog izlaganja tih fotografija. Premda su rezultati u principu optimistični, dane su sugestije za jedinstveni stav u tom pogledu, pogotovo u pogledu praktičnih svakodnevnih situacija u dječjim vrtićima.

predškolski; dječji vrtić; izlaganje; mediji; djeca

nije evidentirano

engleski

PRESCHOOL PSYCHOLOGISTS' EXPERIENCES RELATED TO THE PHOTOGRAPHS OF CHILDREN IN THE KINDEGARTEN

nije evidentirano

preschool; kindergarten; exposure; media; children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-66.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova – međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi

Paragvaj, Smiljana

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru

978-9537070-19-9

Podaci o skupu

Međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi

predavanje

12.10.2009-14.10.2009

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija