Iskustva predškolskih psihologa vezano uz fotografiranje djece u vrtiću (CROSBI ID 555730)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovačić, Suzana ; Benaković-Ranogajec, Ksenija ; Sindik, Joško ; Jeić, Minja ; Veselinović, Zvjezdana
hrvatski
Iskustva predškolskih psihologa vezano uz fotografiranje djece u vrtiću
Predškolski sustav, odnosno vrtić, nema jasnu definiciju kriterija izlaganja djece medijima. Isto tako, nema jasnih i dogovorenih kriterija vezanih uz fotografiranje djece u aktivnostima u vrtiću, eventualnom stavljanju fotografija djece na Internet i njihovom korištenju u izdavačkoj djelatnosti. To nas je to potaklo na provedbu istraživanja, s ciljem utvrđivanja postojećeg stanja u dječjim vrtićima Grada Zagreba i Zagrebačke županije u pogledu fotografiranja djece u vrtiću i javnog izlaganja tih fotografija. Premda su rezultati u principu optimistični, dane su sugestije za jedinstveni stav u tom pogledu, pogotovo u pogledu praktičnih svakodnevnih situacija u dječjim vrtićima.
predškolski; dječji vrtić; izlaganje; mediji; djeca
nije evidentirano
engleski
PRESCHOOL PSYCHOLOGISTS' EXPERIENCES RELATED TO THE PHOTOGRAPHS OF CHILDREN IN THE KINDEGARTEN
nije evidentirano
preschool; kindergarten; exposure; media; children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
59-66.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova – međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi
Paragvaj, Smiljana
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru
978-9537070-19-9
Podaci o skupu
Međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi
predavanje
12.10.2009-14.10.2009
Opatija, Hrvatska