crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 432910

Zbornik radova

Autori: Špelić. Aldo; Jadreško, Ester; Ničiforović-Kliček, Romana
Naslov: Ggrupno-analitičko iskustvo u malim grupama u okviru studentskog savjetovališta i prilagodba na studij
( Group-analytic experiance of students in small groups and academic adjustment )
Izvornik: 2. hrvatski kongres socijalne psihijatrije i psihijatrije u zajednici "Psihijatrija po mjeri čovjeka" / Štrkalj Ivezić, Slađana ; Urlić Ivan (ur.). - Split :
Skup: Hrvatski kongres socijalne psihijatrije i psihijatrije u zajednici "Psihijatrija po mjeri čovjeka" (2 ; 2009)
Mjesto i datum: Split, Hrvatska, 30.09.-03.10.2009
Ključne riječi: grupna analiza; male grupe; prilagodba
( group-analysis; small group; adjustment )
Sažetak:
Odlazak na studij predstavlja važan životni događaj koji sa sobom donosi mnoge, specifično nove izazove na putu odrastanja mladih. Savladavanje novih zahtjeva okoline, odnosno prilagodba na studij ponajprije su određeni razvojnim procesom 'druge individuacije' (P. Blos). Utoliko su na početku studija, osim prihvaćanja novih zadataka vezanih uz sam studij, mladi suočeni s razvojnim zadacima ovladavanja iskustvima odvajanja i osamostaljivanja. U mnogim istraživanjima posvećenim prilagodbi studenata na studij i jednako tako u prikazima rada psihologa u studentskim savjetovalištima dobivena su zapažanja da poteškoće u ovladavanju sadržajima odvajanja i osamostaljivanja (separacija-individuacija) u mnogome mogu interferirati s prilagodbom studenata na početku studija i njihovom uspješnošću tijekom daljnjeg studija. Na osnovi ovih zapažanja u sveučilišnom savjetovalištu u Puli omogućeno je studentima prve godine studija uključivanje u male iskustvene grupe vođene po grupno-analitičkom modelu u svrhu lakšeg ovladavanja zadacima prilagodbe na studij. Analizom i supervizijom grupno-analitičkih seansi zapaženo je kako u dinamici grupe dominiraju sadržaji odvajanja-osamostaljivanja i njima potaknuti različiti oblici obrana. Suočavanjem i proradom ovih sadržaja dobivene su pozitivne promjene na području self koncepta studenata i ujedno njihovog grupnog funkcioniranja, što potvrđuje naša očekivanja da male iskustvene grupe u studentskim savjetovalištima mogu ima važnu ulogu u zadacima prilagodbe studenata na studij.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: aspelic@unipu.hr (aspelic@unipu.hr), 4. Stu. 2009. u 22:47 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4