crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 432964

Časopis

Autori: Pavlin-Bernardić, Nina
Naslov: Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika
( What would happen if...? Improving students' higher cognitive processes )
Izvornik: Dijete, škola, obitelj (1331-9299) 23 (2009); 8-11
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: djeca; suradničko učenje; viši kognitivni procesi
( children; cooperative learning; higher cognitive processes )
Sažetak:
Mnogi autori smatraju da je suradničko učenje idealno okruženje za poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Naravno, neki oblici suradničkog učenja, kao što je zajedničko ponavljanje, zahtijevaju od učenika samo dosjećanje i ponavljanje materijala ili jednostavnu primjenu naučenih pojmova. No, postoje i drugi oblici koji zahtijevaju više, složenije razine kognitivnog procesiranja. U ovom radu bit će riječi o takvim oblicima suradničkog učenja.
Projekt / tema: 130-1301676-1357
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika
Upisao u CROSBI: nbernardi@ffzg.hr (nbernardi@ffzg.hr), 5. Stu. 2009. u 14:33 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4