crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 434887

Zbornik radova

Autori: Huić, Aleksandra; Ricijaš, Neven; Branica, Vanja
Naslov: PROFESIONALNE KOMPETENCIJE – razvoj i validacija Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad
( PROFESSIONAL COMPETENCIES - Development and Validation of the Percieved Competencies for Psychosocial Work Scale )
Izvornik: Knjiga rezimea - Savremeni trendovi u psihologijiNovi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Odsek za psihologiju , 2009. 66-67 (ISBN: 978-86-6065-025-4).
Skup: Savremeni trendovi u psihologiju
Mjesto i datum: Novi Sad, Srbija, 23.-24.10.2009.
Ključne riječi: profesionalne kompetencije; psihosocijalni rad; validacija
( professional competencies; psychosocial work; validation )
Sažetak:
Cilj ovog istraživanja bio je, na temelju različitih klasifikacija i postojećih operacionalizacija profesionalnih kompetencija psihologa, socijalnih radnika te socijalnih pedagoga, razviti skalu namijenjenu ispitivanju toga što pojedinci smatraju da mogu i znaju raditi u području pružanja psihosocijalne pomoći. U ovom radu definirat ćemo pojam kompetencija, navesti neke od postojećih klasifikacija, te postupak konstrukcije Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad, zajedno s podacima o njezinoj konstruktnoj valjanosti. U istraživanju su sudjelovali studenti tri generacije studenata završnih godina tri studijske grupe zagrebačkog sveučilišta. Ukupno je ispitano 585 studenata, od čega 302 studenta koji su studirali po starom studijskom programu (112 studenata psihologije, 119 studenata socijalnog rada, te 71 student socijalne pedagogije), te 283 studenta koji studiraju prema Bolognskom sustavu (130 studenta psihologije, 81 student socijalnog rada, te 72 studenta socijalne pedagogije). Rezultati govore o različitoj faktorskoj strukturi (četiri odnosno jedna dimenzija) ovisno o završenom studijskom programu („stari“ vs. Bologna). Faktorska struktura se pokazala stabilnom kroz različite generacije studenata istog programa. Osim toga, diskutiraju se i obrasci povezanosti s drugim kriterijskim varijablama - procjenom usvojenosti generičkih kompetencija tijekom studija, studentskim zadovoljstvom znanjima i vještinama dobivenima tijekom studiranja, konkretnim iskustvom u području psihosocijalnog rada (kroz volonterski rad tijekom trajanja studija), te samopoštovanjem studenata. Očekivani obrasci povezanosti govore u prilog konstruktnoj valjanosti skale.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 013-0000000-2630, 130-1301422-1420
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Socijalne djelatnosti
Upisao u CROSBI: nricijas@erf.hr (nricijas@erf.hr), 23. Stu. 2009. u 09:15 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4